Lofbetuigingen ivm treinen, doe het hier

Gestart door Michael, 22 augustus 2023, 14:40:52 PM

Michael

Vaak zijn er mensen die af en toe best eens in het zonnetje mogen worden gezet, vaak zijn het mensen die er niet van houden om op de voorgrond te treden.
Wie ik in het zonnetje wil zetten is Patrick Tassignon, ik ken Patrick niet enkel kom ik met enige regelmaat terecht op zijn website en wat daar allemaal voor info staat is wat mij betreft ongelooflijk. Ik hoop dat er op enig moment een regeling wordt getroffen zodat deze website voor het nageslacht blijft bestaan.
Deze website zou bij elke spoorliefhebber in zijn favorieten moeten staan.

Patrick het is echt verbazing wekkend wat je allemaal in al die jaren bij mekaar hebt gezocht.

zo kwam ik net nog deze tegen  tijdschriften en boeken

Bij deze Patrick een dikke pluim verdiend en blijf zo doorgaan.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Het werk van Patrick verdient inderdaad meer dan één pluim.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

#2
Zo iets:

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

perk

In deze tijd van vluchtige social media content, is Patrick's site echt een verademing.   Hier vind je nog pareltjes van informatie.

Er zijn recent weer een aantal nieuwe tekeningen online gezet, veel inspiratie voor wat 3D tekenwerk deze winter