Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Waar is de tijd

Gestart door Peter, 21 augustus 2023, 15:03:43 PM

Peter

Een hedendaagse versie zou aardig van pas komen  ;)

MSM index by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Up to date, Hier te downloaden:

Of via het menu op de website, per hoofdstuk:

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ronny-vdv

De reeks 84 mag zeker eens ontwikkeld worden :)
Mvg,

ronny-vdv

RoDY

Citaat van: ronny-vdv op 21 augustus 2023, 20:17:50 PMDe reeks 84 mag zeker eens ontwikkeld worden :)

Aan de invoerders van Piko ...!!! ::) Gelieve te noteren! Na het succes van de 73/74/82 is dit zeker welkom!

Back to topic: Ik maak al jaren gebruik van de Exell index. Top gerief, als snap ik de nostalgie en voor sommigen die niet altijd die computer kennis hebben, de nood aan een papieren versie. 

Peter

Luc, was niet negatief bedoeld, maar ik vind dat wel handig dat je niet telkens je computer
moet opzetten als je even iets wil weten.

PS ook de advertenties zijn leuk en soms spijtig omdat er sommige niet meer bestaan
Met vriendelijke groeten
Peter

dani

Citaat van: Peter op 22 augustus 2023, 10:32:59 AMik vind dat wel handig dat je niet telkens je computer moet opzetten als je even iets wil weten.

Toverwoord:  Smartphone / Tablet
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

gardevil

Citaat van: dani op 22 augustus 2023, 13:25:31 PM
Citaat van: Peter op 22 augustus 2023, 10:32:59 AMik vind dat wel handig dat je niet telkens je computer moet opzetten als je even iets wil weten.

Toverwoord:  Smartphone / Tablet

Ik moet Peter gelijk geven, een boekje is soms net even wat handiger.


Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

doomslu

Ik begrijp het wel, maar zo'n boekje is niet alleen een kost, het is bovendien slechts één maand actueel...  :-\

En het zou ook, al veel te groot worden om handig te zijn. Want in een gedrukt boekje heb je geen zoekfunctie.  ::)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

gardevil

Citaat van: doomslu op 22 augustus 2023, 15:23:03 PMIk begrijp het wel, maar zo'n boekje is niet alleen een kost, het is bovendien slechts één maand actueel...  :-\

En het zou ook, al veel te groot worden om handig te zijn. Want in een gedrukt boekje heb je geen zoekfunctie.  ::)
Luc, toch wel, dat noemen ze dan een index ;)

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

SuSke

Dat hele boekje is gewoon één grote 'index', en zoals Luc schrijft, na 1 maand al achterhaald.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Floris

print je die lijst uit, paar nietjes erdoor... :P