"Gordijnen" gezocht

Gestart door Baureihe 68, 16 augustus 2023, 20:43:23 PM

Baureihe 68

Voor een lopend projectje ben ik enige oude Faller gebouwen aan het pimpen. Daarvoor heb ik nog wat van die "gordijnen" nodig, in verschillende afmetingen, om achter de ramen te kleven. Wie heeft nog een ongebruikt vel of overschot liggen?
Ik hoopte eveneens dit op het internet te kunnen downloaden (en dan zelf te printen) maar niets gevonden, of ik zoek verkeerd   ??? .
Alvast bedankt!   

Herwig


Paulogic

Zijn dat dan ROL gordijnen ??? Sorry, binnenkomertje.

Wat je kan doen is zoeken naar foto's van behangpapier en deze dan schalen en afdrukken.
Meestal zijn de foto's die je vindt via een zoekmachine te groot, genoeg resolutie enz om er
een bruikbaar stukje uit te knippen en te gebruiken. Zo kan je zowel huidige als vroegere trends
gemakkelijk nabootsen...
mvg,
Paul(ogic)

doomslu

Gert, ik heb je een mailtje gestuurd.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loco

Hier kan je twee sets downloaden. Ik heb ze ook maar van ergens, maar weet niet meer precies van waar.

Gordijnen

Erwin Schuurman


doomslu

Citaat van: loco op 17 augustus 2023, 10:59:25 AMHier kan je twee sets downloaden. Ik heb ze ook maar van ergens, maar weet niet meer precies van waar.

Gordijnen
Top!
Dat zijn diegene die ik hem per mail stuurde.
Handig dat ze te downloaden zijn voor de liefhebbers.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Die dingen van Floris lijken me ook geschikt als behangpapier uit de jaren 60-70!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Erwin Schuurman


renstimpie

https://mobovvzw.wixsite.com/mobov/tools

Neem gerust hier ook eens een kijkje..  er staan 2 set op van Faller ;)
14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026

doomslu

Citaat van: renstimpie op 17 augustus 2023, 11:57:30 AMhttps://mobovvzw.wixsite.com/mobov/tools

Neem gerust hier ook eens een kijkje..  er staan 2 set op van Faller ;)
Toffe pagina. Het zijn wel diezelfde 2 bladen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Baureihe 68

Bedankt allemaal voor de tips en de bezorgde bestanden !
Had wel vergeten te vermelden dat het voor een tijdperk II project is, maar desalniettemin kan ik ermee aan de slag, met wat creativiteit lossen we dit wel op (en daar draait het toch grotendeels om in de deze mooie hobby)  :)


PS: alle hulp blijft vanzelfsprekend welkom