Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Modelsworld

Gestart door Peter, 17 mei 2023, 12:28:14 PM

Peter

Is modelsworld een nieuw merk met Belgisch model van de elok reeks 18.2 in verschiilende versies zoals AC - DC en met of zonder geluid
Met vriendelijke groeten
Peter

the_gold

#1
Dag Peter,

Ik begrijp je vraag of je post niet onmiddelijk. Kan je wat meer duiding geven wat je bedoelt met een HLE18 in "Buitenlandse modellen"?

Als u zich afvraagt wie of wat MW is? Het is een aftakking van LS models, ze maken voornamelijk complete sets.
Locs hebben ze niet, al zit er wel in de exclusieve nightjet set (bij ML uit Duitsland) een NS vectron.

Tot op heden is er geen HLE 18 aangekondigd in een set, wel een exclusieve 18 loc die appart verkrijgbaar is om bij de eerste MW nightjet set Brussel-Vienna te hangen.

Peter

Ik heb die informatie van de website van Modellbahnshop Lippe. had beter bij belgische modellen gestaan.
Op hun website staan die Belgische eloks reeks 18.2  met de prijzen afgebeeld
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Blijkbaar een vergissing van Lippe. Het is een 18 van L.S.Models.
Het klopt wat Nicolas zegt, onder het label ModelsWorld brengen ze enkel sets met rijtuigen uit.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

the_gold

#4
De 1833 "hoort" bij de MW2116. De loc is exclusief te bestellen bij Lippe...de vraag is enkel wanneer die komt. Het was de eerste 18² die de nightjet mocht verzekeren.

https://www.modellbahnshop-lippe.com/Elektrische+locomotief/Elektrische+locomotief/ModelsWorld-12708S/nl/modell_378865.html

Deze week is de 4-delige nightjet Brussel-Vienna "anno 2022-2023" van Models World trouwens beschikbaar bij Menzel voor een €344.


the_gold

#6
Ik kocht onlangs de MW2116 en nu ook de 4-delige stam. Hoe mooi zijn die sets wel niet met een 18²