beetje stil hier..

Gestart door Dirk, 11 mei 2023, 18:29:13 PM

Dirk

Het lijkt me hier op het forum behoorlijk stil te zijn na het laatste akkefietje, ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het een tijd geleden er heel wat meer leven in deze brouwerij was. En aan het weer zal het niet liggen denk ik zo.

Dirk
2-rail digitaal, Digikeijs DR5000, Loconet van Digikeijs en Rosoft, Peco code 100

Jurgen

Toch nog altijd genoeg draadjes om te lezen vind ik. Of ze daarom allemaal even interessant zijn, dat laat ik in het midden.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Dirk op 11 mei 2023, 18:29:13 PMHet lijkt me hier op het forum behoorlijk stil te zijn na het laatste akkefietje, ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het een tijd geleden er heel wat meer leven in deze brouwerij was. En aan het weer zal het niet liggen denk ik zo.
zal de tijd van het jaar zijn, hetzelfde lijkt hem op andere fora voor te doen !

Floris

Oh dit draadje weer! Voordat hier de traditionele zandbakruzie begint nog even mijn welgemeende advies:
Ga wat bouwen en laat t hier zien, en/of geef iemand een leuke of opbouwende reactie op zn werk. Al het andere gaat, hoe vermakelijk ook, niet helpen.

@Dirk: sorry dat ik een beetje cynisch op je dak kom vallen zo, maar in t verleden zijn er meer draadjes geweest als deze en t resultaat was nooit fraai, alle goede bedoelingen van de starter ten spijt.

rixke rail

Citaat van: Floris op 12 mei 2023, 11:06:15 AMGa wat bouwen en laat t hier zien, en/of geef iemand een leuke of opbouwende reactie op zn werk. Al het andere gaat, hoe vermakelijk ook, niet helpen.


En als dat ook niet helpt, moet je je misschien de bedenking maken dat niemand (meer) geïnteresseerd is in jouw werk, foto's, filmpjes en jouw medewerking hier tot een absoluut minimum beperken. Gewoon verder doen voor jezelf en de boel hier met zijn akkefietjes, zandbakruzies en klottenoorlogen vanop de kant blijven bekijken ...
Modelspoorse groeten,
Eric

P.s. : ik weet niet goed wat ik van die "Vind ik leuk"-knoptegenwoording moet denken ...
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Floris

ja een duimpje voelt toch uh... "anders" dan een geschreven reactie he?

(je krijgt ze hier bij deze allebei, kun je objectief vergelijken :p )

Metpetergaathetbeter


dani

"Laat rust waar rust is"
Wijze woorden van mijn gootmoeder zaliger
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Jurgen

Die duim vind ik handig op momenten dat ik denk "wow, fantastisch, wondermooi, formidabel, doe zo verder, kunst, vakmanschap, professioneel gedaan" maar te lui ben om dat allemaal te typen. Op die duim hoef ik maar te klikken en dan moet ik volgende keer ook minder scrollen wanneer ik de foto's nog eens allemaal na elkaar wil zien om de evolutie te bekijken.

Maar ik heb het al eens gezegd, die duim gaat er nog eens voor zorgen dat er mensen gaan verdwijnen van dit forum. Misschien is dat een goede evolutie, misschien ook niet.
Hoe dan ook, jullie krijgen van mij allemaal nog eens een duim. Negeer het, hou ervan, steek hem gerust waar je zelf wil. 👍 Ik ga terug wat Lego sorteren.
::)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Koen

Citaat van: Floris op 29 mei 2023, 10:06:10 AMja een duimpje voelt toch uh... "anders" dan een geschreven reactie he?

(je krijgt ze hier bij deze allebei, kun je objectief vergelijken :p )
Dat is inderdaad zo. Het lijkt mij een beetje FB-achtige omgeving.
Ik plaats vooral foto's op het forum om bij te leren van commentaren en zaken bij te sturen. Aan de hand van een duimpje weet je niet echt veel. Ik doe het zeker niet om opgehemeld te worden.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

rixke rail


Dat is inderdaad zo. Het lijkt mij een beetje FB-achtige omgeving.
Ik plaats vooral foto's op het forum om bij te leren van commentaren en zaken bij te sturen. Aan de hand van een duimpje weet je niet echt veel. Ik doe het zeker niet om opgehemeld te worden.

Groetjes,
Koen
[/quote]

+1

[/quote]

Maar ik heb het al eens gezegd, die duim gaat er nog eens voor zorgen dat er mensen gaan verdwijnen van dit forum. Misschien is dat een goede evolutie, misschien ook niet.
Hoe dan ook, jullie krijgen van mij allemaal nog eens een duim. Negeer het, hou ervan, steek hem gerust waar je zelf wil. 👍 Ik ga terug wat Lego sorteren.
::)
[/quote]

+ 1
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Floris

ja, helemaal de moeite doen om een paar foto's te maken, te posten, verhaaltje dr bij etc voor 6 duimpjes is uh ja... niet speciaal motiverend. Evengoed, zie geen andere oplossing dan zelf t goede voorbeeld geven.

RobVille

Kijk, ik zelf zit niet te wachten op complimentjes. Doe best wel moeite om foto's en teksten te plaatsen. Ergens hoop ik steeds stilletjes op commentaar in welke vorm dan ook. Ik bouw omdat ik het leuk vind en reken mezelf onder het kopje goedwillende amateur. Andere bouwers hebben vaker een achtergrond als professional in de modelbouwwereld dan wel zijn ze werkzaam bij bedrijven in deze sector. In het verleden best wel goede ideeën van forumleden gehad, waardoor soms een compleet gebouwde scene dan wel gebouwen radicaal aangepast werden. Hier post ik voor  ;)

Rob
Cornfield Junction / Boulder Crossing
Bypass Junction

dani

Over "duimpjes" gesproken...  als we dan toch op details kijken, heeft er a liemand op gelet dat na het klikken, het verandert in  "vind ik niet leuk" ?

Ook dat is dubbelzinnig.    Meestan staat er dan  "niet meer leuk"  of  "verwijderen"
Het "vind ik niet leuk"  duimpje heeft een eerder negatieve connotatie.

De bedoeling is wel  ok, het "verwijderen" van je geplaats duimpje, maar 't is wat verwarrend
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Tothebeach

Citaat van: Floris op 12 mei 2023, 11:06:15 AMGa wat bouwen en laat t hier zien, en/of geef iemand een leuke of opbouwende reactie op zn werk. Al het andere gaat, hoe vermakelijk ook, niet helpen.
Gedaan!
In het kader, wie het kleine niet eert :)
En die duimpjes zijn aardig, maar ze vallen mij niet op.

De reuring die op fora soms heerst, doet mij soms een stap terug zetten. Dat is wel de reden dat ik enkele jaren geleden al gekozen heb een eigen blog te beginnen. Bij de noorderburen vind ik het sfeertje niet altijd even lekker.

Maar met mijn blog in combinatie met de fora vind ik het wel prima. Ik zit minder op de fora en ik bouw meer en effectiever (het komt af). En van die bouwervaringen daarvan geef ik af en toe een inkijkje op de fora. Waarbij het leuk is als er gereageerd wordt, maar ik vind het ook al prima als ik de kijkcijfers zie stijgen. Daardoor houd ik ook gewoon mijn eigen tempo en heb ik niet het idee dat ik wordt opgejaagd.

Groet,
Michel