Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

beetje stil hier..

Gestart door Dirk, 11 mei 2023, 18:29:13 PM

SuSke

Mijn probleem is dat ik ofwel modelbouw en geen tijd maak om foto's en dergelijke te maken en ze dus niet kan posten, ofwel op fora naar baantjes zit te zoeken en andere (on)zin lezen en dus geen modelbouw klaar krijg....  ???  ???  ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Jurgen

Citaat van: Koen op 29 mei 2023, 20:29:27 PM
Citaat van: Floris op 29 mei 2023, 10:06:10 AMja een duimpje voelt toch uh... "anders" dan een geschreven reactie he?

(je krijgt ze hier bij deze allebei, kun je objectief vergelijken :p )
Dat is inderdaad zo. Het lijkt mij een beetje FB-achtige omgeving.
Ik plaats vooral foto's op het forum om bij te leren van commentaren en zaken bij te sturen. Aan de hand van een duimpje weet je niet echt veel. Ik doe het zeker niet om opgehemeld te worden.

Groetjes,
Koen

Wanneer iemand echt een opmerking wil maken, dan zal die dat echt wel doen hoor.
Zolang het opbouwend is en niet kwetsend, dan zie ik daar ook geen probleem toe.

Maar een opmerking als "mooi", daar heeft niemand iets aan. Het geeft je als maker een goed gevoel, maar zo'n duim geeft mij evenzeer dat gevoel.

Ik blijf er dus bij dat ik echt geen probleem zie in die duim.

Geen aanval naar jou hé Koen (of naar eender wie), maar je opmerking was gewoon ideaal als voorbeeld om mijn standpunt duidelijk te maken.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

raf

https://www.youtube.com/watch?v=l5TuzwwzQkI&ab_channel=rafjanssens

Gisteren kunnen rijden op een gedeelte van de 3 rail baan op de HTC
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

GvbuuH

De duim is ook in het leven geroepen om de teksten  'oh, wat mooi' en dergelijke, met één klik weer te kunnen geven. Dat is alles. Er is veel vraag geweest naar de like op forums waar die nog niet was ingevoerd. Is eindelijk die lang verwachte like er, is het weer niet goed!? Wat zal het wat worden bij de bovenburen als die daar ook een keer ingevoerd wordt.

Stieven76

Citaat van: GvbuuH op 16 augustus 2023, 17:40:45 PMDe duim is ook in het leven geroepen om de teksten  'oh, wat mooi' en dergelijke, met één klik weer te kunnen geven. Dat is alles. Er is veel vraag geweest naar de like op forums waar die nog niet was ingevoerd. Is eindelijk die lang verwachte like er, is het weer niet goed!? Wat zal het wat worden bij de bovenburen als die daar ook een keer ingevoerd wordt.

ssssttttt, het was hier nu stil over die duim... Weer niet in die pot roeren aub  ;D

Tothebeach

Ben gewoon druk aan het bouwen, de deadline is volgende week vrijdag bij de Smalspoordagen.



Groet,
michel

raf

https://youtu.be/gUe2f38pnhM

Ik ben nog steeds bezig hoor .twee poorten gemaakt om het haven gebied af te sluiten
Er moet nog een wacht hokje bij komen met een wachter en wat licht en dergelijke
Ook eens kijken om bordjes te maken BV verboden voor onbevoegden.

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

raf

https://www.youtube.com/watch?v=RkMCqo_g5sk&ab_channel=chikes4862

De eerste rit met het nieuwe chassis
Gedaan met wiebelen en slecht contact en alle andere ellende
Nu loopt de lok mooi en hij kan ook langzaam
Hier moest ik nog een blok lood in de lok plakken maar hij heeft geen moeite met deze twee wagons te slepen
Straks op de club er eens wat meer achter hangen
Alles staat ook nog los want er moet nog verf op
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.