Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Modelauto's 1/87

Gestart door 755philippe, 30 april 2023, 09:44:05 AM

doomslu

Citaat van: Jurgen op 01 mei 2023, 17:00:12 PM
Citaat van: Herwig op 01 mei 2023, 12:22:50 PM
Citaat van: 755philippe op 30 april 2023, 11:37:35 AM...... geen oude meuk van beurzen e.d.

Op Mobexpo was er een handelaar met schabben vol spiksplinternieuwe autotjes.  Ook op andere beurzen vindt men nieuwe voertuigjes. ::)

Welke handelaar was dat eigenlijk? Ik kan me niet herinneren dat er een naam bij vermeld stond.
Je bedoelt toch die in de inkomhal, helemaal rechts achteraan in het hoekje hé?
Auto Design Model uit Saint-Servais.
Ik denk niet dat de man een winkel heeft...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Citaat van: 755philippe op 01 mei 2023, 17:30:23 PMJa, maar aangezien ik het Antwerpse woon zou ik niet weten waar die "handelaar uit de streek" is want er zijn er hier geen meer spijtig genoeg. Op beurzen als Mobexpo kun je inderdaad autootjes kopen maar die beurs is er maar om de 2 jaren. Ondertussen misloop ik dan wel de belgische modellen die nieuw uitkomen want die zijn zeer snel uitverkocht. Dus zal toch moeten reserveren in de ene of andere winkel buiten het Antwerpse en daarheen rijden (Sint-Niklaas, Haasrode,..).

Gewoon een mailtje laten aan HST-Verhaegen (kan via zijn website) met wat je wil en de man zorgt ervoor. Je krijgt een berichtje wanneer hij het binnen heeft, je maakt een afspraak om het op te halen en klaar is kees.
Geen enkel probleem om dingen te pakken te krijgen, soms zelfs de meest exotische dingen.
En hij woont in Berchem, tegen de luchthaven aan.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Tothebeach

Citaat van: rixke rail op 30 april 2023, 22:44:52 PMhttps://www.modelcarworld.de/nl/?pid=google&msclkid=9fceb8e5f9c9133f0bcbdcab2b4322c9

Geven ook 10% korting op Neuheiten op voorhand besteld ... zoals ik met de gezochte modellen
Is in Duitsland en portkosten natuurlijk navenant.
Site ook in het Nederlands

Stom forum, ineens weer 4 autootjes rijker :D

Groet,
Michel

SirGresley

Beurs elke 3de zondag van de maand in Woluwe Shopping center. Alles van verzamelen en ook verschillende met H0 auto's.
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

SuSke

Citaat van: Tothebeach op 02 mei 2023, 08:59:01 AM...
Stom forum, ineens weer 4 autootjes rijker :D

Groet,
Michel

Gevaarlijk ding dit forum, nietwaar Michel  ;D  ;D

Maar ik moet ook opletten als dat soort links doorkomt ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Tothebeach

Citaat van: SuSke op 02 mei 2023, 19:47:26 PM
Citaat van: Tothebeach op 02 mei 2023, 08:59:01 AM...
Stom forum, ineens weer 4 autootjes rijker :D

Groet,
Michel

Gevaarlijk ding dit forum, nietwaar Michel  ;D  ;D

Maar ik moet ook opletten als dat soort links doorkomt ::)
:)

Maar ze waren wel snel binnen. 5 mei ontvangen:


Groet,
Michel