Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Modelauto's 1/87

Gestart door 755philippe, 30 april 2023, 09:44:05 AM

755philippe

Hallo, aangezien de winkel van Verschooten nu de deuren volledig heeft gesloten ben ik nu op zoek rond het Antwerpse ergens waar ik modelauto's op schaal 1/87 kan kopen. Ik kocht die steeds bij Verschooten als ik naar Antwerpen ging. Iemand een idee waar ik die kan vinden ? Via internet is het natuurlijk ook mogelijk maar dan zijn de verzendkosten al even hoog als de prijs van een Brekina.
Mvg

755philippe

ceuleer


Jurgen

Op diverse ruilbeurzen?

Is er verder nog wel iets in Antwerpen?
Als er nog winkels zouden zijn, dan maken ze volgens mij wel heel erg weinig reclame. En het zou wel eens kunnen dat het dan ook dure autootjes kunnen zijn.
Ik weet wel dat Het Spoor in Haasrode een selectie heeft, ook bij Olaerts kan je er vinden. Bij Modeltrein Paradise zullen er ook wel zijn.
Maar een hele muur zoals bij Hünerbein in Aken, dat weet ik hier in België niet te vinden. Corrigeer me gerust hoor.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Peter

Heb nog een redelijke doos met auto's en vrachtwagens die ik wil verkopen, per stuk of samen aan schappelijke prijs

Dus als iemand hier in Hoboken geraakt.......

PS.Politie combi in nieuwe Antwerpse kleur is er ook bij
Met vriendelijke groeten
Peter

755philippe

Nee, ik zoek eigenlijk Belgische of Nmbs wagens die nieuw gaan uitkomen zoals binnenkort de Nmbs-colli vrachtwagen. Dus een winkel waar ik nieuwe modellen kan kopen en geen oude meuk van beurzen e.d.
Mvg

ACFI

Euh, ik bestel die gewoon bij mijn standaard winkel. Net als aangekondigde treinenmodellen.

Je moet wel eigen vervoer hebben als je ze eerst wil zien voor te kopen (en dan loop je nog het risico om achter het net te vissen, maar dat is een andere discussie).

Met het verdwijnen van Verschooten, is ook Antwerpen zonder treinenwinkel in het centrum. Zoals zoveel andere steden. En Antwerpen (politiek) gaat de weg op van Gent, wie van de parking is, moet op de parking blijven.  ;D

ACFI

raf

Ik ben reeds jaren opzoek naar een angelia 1/87 maar helaas steeds uitverkocht

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

svvander

https://www.mfredrichmodelle.de/contents/de/d500.html

Deze shop heeft er wel een aantal in stock: goedkoop zijn ze wel niet.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

rixke rail

https://www.modelcarworld.de/nl/?pid=google&msclkid=9fceb8e5f9c9133f0bcbdcab2b4322c9

Geven ook 10% korting op Neuheiten op voorhand besteld ... zoals ik met de gezochte modellen
Is in Duitsland en portkosten natuurlijk navenant.
Site ook in het Nederlands
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

755philippe

Bijna 10€ verzendkosten voor pakweg een auto van pakweg 16€ is wel een dure auto. Dan kan ik beter even naar Sint-Niklaas of bij cc-rail even gaan ophalen.
Mvg

Herwig

Citaat van: 755philippe op 30 april 2023, 11:37:35 AM...... geen oude meuk van beurzen e.d.

Op Mobexpo was er een handelaar met schabben vol spiksplinternieuwe autotjes.  Ook op andere beurzen vindt men nieuwe voertuigjes. ::)

Jurgen

Citaat van: Herwig op 01 mei 2023, 12:22:50 PM
Citaat van: 755philippe op 30 april 2023, 11:37:35 AM...... geen oude meuk van beurzen e.d.

Op Mobexpo was er een handelaar met schabben vol spiksplinternieuwe autotjes.  Ook op andere beurzen vindt men nieuwe voertuigjes. ::)

Welke handelaar was dat eigenlijk? Ik kan me niet herinneren dat er een naam bij vermeld stond.
Je bedoelt toch die in de inkomhal, helemaal rechts achteraan in het hoekje hé?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

Op  grote(re) beurzen staan verkoper('s) van bijna uitsluitend miniatuurwagens/vrachtwagens. Bij een handelaar uit de streek kun je ze haast aan de kilo kopen  ;)

755philippe

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 01 mei 2023, 17:09:46 PMOp  grote(re) beurzen staan verkoper('s) van bijna uitsluitend miniatuurwagens/vrachtwagens. Bij een handelaar uit de streek kun je ze haast aan de kilo kopen  ;)
Ja, maar aangezien ik het Antwerpse woon zou ik niet weten waar die "handelaar uit de streek" is want er zijn er hier geen meer spijtig genoeg. Op beurzen als Mobexpo kun je inderdaad autootjes kopen maar die beurs is er maar om de 2 jaren. Ondertussen misloop ik dan wel de belgische modellen die nieuw uitkomen want die zijn zeer snel uitverkocht. Dus zal toch moeten reserveren in de ene of andere winkel buiten het Antwerpse en daarheen rijden (Sint-Niklaas, Haasrode,..).

Metpetergaathetbeter

ik had het over CC rails, rommelen aan 5 euro de wagen.......en mits je er wat tijd insteekt haal je er nog fraaie van tssuit ook ....