Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Nieuw verkrijgbaar

Gestart door Peter, 29 april 2023, 13:30:12 PM

Peter

Volgens de online web folder van Hünerbein  is onderstaand
model van NMBS vrachtwagen  te koop

imagecompressionTlg6Hb by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

ACFI

Het model is van brekina en er komt ook een Renault Goelette bestelwagen van de nmbs Brussel uit (voor wie voor 1970 naspeelt in zijn verzameling).

ACFI.

Metpetergaathetbeter


erwin9

En voor wie er geen genoeg van krijgt, ook nog een Opel Rekord stationwagen in groen met B-logo.
Geen idee of die werkelijk ook zo rondgereden hebben? Wie heeft daar foto's of info over? Van de echte Opel dan he ;D
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

ACFI

En ook nog voor wie de jaren 80 verzamelt, een Citroën C25 zoals je overal langs het spoor kon vinden.

ACFI


Peter

Mijn oudste model is/was de fiat in de kleuren van de NMBS dat spijtig genoeg
gest.. verdwenen is.
Op onderstaande foto staat het modelletje voor mijn seinhuis van Hoboken-kapelstraat

P6240082-2 by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

rixke rail

Citaat van: Peter op 30 april 2023, 09:57:38 AMMijn oudste model is/was de fiat in de kleuren van de NMBS dat spijtig genoeg
gest.. verdwenen is.
Op onderstaande foto staat het modelletje voor mijn seinhuis van Hoboken-kapelstraat

P6240082-2 by Peter Verlooy, auf Flickr

Lang leve Jocadis !
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

rixke rail

Ik had zelf al een groene B-colli Bedford gemaakt vroeger, evenals een Mercedes Sprinter versie, eerste is een welkome uitbreiding van mijn collectie ... nu de laatstgenoemde  nog ...
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

rixke rail

Citaat van: erwin9 op 29 april 2023, 16:46:07 PMEn voor wie er geen genoeg van krijgt, ook nog een Opel Rekord stationwagen in groen met B-logo.
Geen idee of die werkelijk ook zo rondgereden hebben? Wie heeft daar foto's of info over? Van de echte Opel dan he ;D

Zou kunnen als één van de lokale directies een overeenkomst had met de plaatselijke Opel-dealer ...
Misschien eens vragen aan Brekina zelf ?
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

rixke rail


Citaat van: Metpetergaathetbeter op 29 april 2023, 23:37:51 PMhttps://commons.wikimedia.org/wiki/File:Citro%C3%ABn_C25_Florenville.jpg


Genoeg inspiratie voor Brekina voor verschillede versies ..
Misschien de link doorsturen naar hen, Peter (De andere met wie het nog steeds beter gaat , hoop ik)
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Metpetergaathetbeter

bij Brekina zit al een belg bezig met het aanbrengen van Belg. materiaal, het enigste ik kan doen is hem(ik meen hem te kennen) misschien eens een foto te sturen .....

Michael

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 01 mei 2023, 01:41:29 AMbij Brekina zit al een belg bezig met het aanbrengen van Belg. materiaal, het enigste ik kan doen is hem(ik meen hem te kennen) misschien eens een foto te sturen .....

"het enige wat ik kan doen" Eniger dan enig bestaat niet
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

#13
4 vertalingen voor het Nederlandse woord `enigste`
enigste = einagste (Haags)
enigste = ènnegste (Tilburgs)
Enigste = Ienugste (Hoogeveens)
Enigste = Insigste (Venloos)


SirGresley

Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama