Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 235

Gestart door doomslu, 20 april 2023, 08:28:45 AM

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Laat maar komen, ook al moet ik het vorige nummer nog starten!  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

Hier zat hij ongewacht vraag in de brievenbus.Leuke baantje afgewisseld met een artikel dat mij heeft verbaast(herstellen......),leuke banen en DIY.

Jurgen

Ook hier vandaag al in de brievenbus.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Snobby Crash

Het artikel van Guy over de zelfbouw van de suikerwagens voor Braives, heeft me  enorm verbaasd! Wat een werk om deze te maken heeft Guy gepresteerd! En dat deze suikerwagens echte pareltjes zijn hoef ik jullie zeker niet te vertellen!
De voorbije dagen stonden we met Braives op intermodellbau te Dortmund. Ik ben de tel kwijt hoeveel mensen me gevraagd hebben waar ze deze wagens kunnen kopen! Was ik fier dat ik 4 beursdagen heb kunnen rangeren met deze suikerwagens!

Bedankt Guy voor deze prachtige wagens en het top artikel in MSM!

Greetz Geert

Jappy

Ook hier gisteren in de bus gevonden. Ik ben heel blij met het artikel over de suikerwagens! Ik heb een stroopfabriek op mijn baan, en deze moet natuurlijk bevoorraad worden. Nu enkel alles herschalen naar 1:160ste...  ;D
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

just4fun

De zelfbouw suikerwagen vind ik en topartikel.
Misschien waag ik me er eens aan.

Paul

Metpetergaathetbeter

Citaat van: just4fun op 26 april 2023, 13:20:18 PMDe zelfbouw suikerwagen vind ik en topartikel.
Iets waar hij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel trots op mag zijn !  ;)

Metpetergaathetbeter

trouwens geeft men bovenaan nog altijd aan wat er in het nr 234 staat/stond terwijl wij ondertss al een nr verder zijn.

Als je reclame wilt maken voor je produkt wel het allerlaatstenr aanprijzen en niet meer hetgene niet meer verkrijgbaar is

755philippe

Er staan bij mij nog enkele wagens op de planning om in 3D te printen. Als deze klaar zijn zal ik eens overwegen of ik deze suikerwagens ook eens in 3d ga maken.
Mvg
 
755philippe

spock

Heeft iemand in Nederland het nummer al ontvangen?

hans63

hier in de Achterhoek ook nog niet binnen.
maar dat is niets nieuws, de laatste maanden merk ik dat levering minimaal een week later is.

D_Loc

Ook in Zoetermeer nog niet binnen.
Het viel mij ook al op dat de laatste maanden het blad veel later geleverd wordt.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

mark7758

Ook hier nog niet gearriveerd.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

Oei, nog nergens in Nederland??  :(
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *