Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Rososft keerlusmodule

Gestart door ERVIN, 17 april 2023, 11:16:21 AM

ERVIN

Ik heb een Rosoft keerlusmodule die stuk gegaan is , heeft er misschien nog iemand ééntje of meerdere op overschot waar hij niets meer mee doet?

Ik ben kandidaat. ;)

Om die dingen nu open te maken en er zelf eens naar te kijken , daar reikt mijn kennis jammer genoeg niet ver genoeg voor.

Dirk

Ja, ik heb er nog eentje liggen, nooit gebruikt. Laat maar weten wat het je waard is, ik weet begot niet meer wat zo'n module gekost heeft. Je hebt mijn adres nog wel ergens.

Dirk
2-rail digitaal, Digikeijs DR5000, Loconet van Digikeijs en Rosoft, Peco code 100

krispy

#2
Hoi erwin , veel kan daar normaal niet aan stuk gaan , zit een optokopler in met paar relais en diodes dacht ik , al die componenten zijn normaal gemakkelijk verkrijgbaar, zelfs vervang je al de componenten ben je nog geen 10 euro kwijt denk ik .ik moet hierboven ergens een schema hebben ,want heb indertijd die van funkyrail of in die aard nagebouwd en dat was blijkbaar dezelfde ,ik zal eens zoeken en doormailen  ;)

Je mag het anders eens sturen , dan kijk ik er eens naar
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

eric

Citaat van: ERVIN op 17 april 2023, 11:16:21 AMIk heb een Rosoft keerlusmodule die stuk gegaan is , heeft er misschien nog iemand ééntje of meerdere op overschot waar hij niets meer mee doet?

Ik ben kandidaat. ;)

Om die dingen nu open te maken en er zelf eens naar te kijken , daar reikt mijn kennis jammer genoeg niet ver genoeg voor.
misschien kan Patrick Smout jou helpen met herstellen? Tis maar een gedacht hè 😉