Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Demo Baan Ho - 2 bakken _ VERKOCHT _

Gestart door Paulogic, 13 april 2023, 19:42:11 PM

Paulogic

De door velen gekende demo-baan van C-traccs HO voor slechts 150 euro.

- Gereserveerd !

Opgelet : Lange Tekst...

2 modules van 100 x 51,6 x 15,8 hoog.
2 transportbakken 108 x 56,4 x 43,6

Zie foto hieronder voor sporenplan en aankleding. Sommige stukken nog zelf aan te vullen.
Maar bevat zowat alle "gebouwen" van C-tracss, met telkens een of meerdere kamers verlicht met led.
Bevat ook Preiserkes, autootjes, dieren en vele C-traccs en andere details en bovendien zelfs
Fernandel en zijn koe Marguerite. (nog door Loebaske speciaal gemaakt voor mij - koe geschilderd zoals op
de Poster van de film).

Leds langs achter in binnenkant aan of af te koppelen via jumperkabeltjes. Eén 12 volt voeding per bak is bijgeleverd voor deze verlichting.
Bakken achteraan voorzien om stroom door te voeren naar elkaar (Banaanpluggen) en om naar keuze in bak 1 of 2 een centrale aan te sluiten. (centrale niet bijgeleverd). Bananenkabeltje om te verbinden niet bijgeleverd want
gebruikt voor andere doeleinden maar zijn snel zelf te maken.

Sporen zijn Trix C-rails gelijkstroom of DC/DCC en alle 5 wissels uitgerust met de Marklin schakelmotoren en
wisseldecoders. Deze werken op het Marklin protocol maar veel centrales kunnen met beide overweg.
Ik gebruikte een Roco Z21 en dit werkt prima.

De modules passen elk in 1 transportbak. Transportbakken kunnen gebruikt worden om onder de modules te
plaatsen. Transportbakken met verwijderbare achterwand via 4 Torx schroefjes.
Reclamedoek niet inbegrepen natuurlijk.

Ideale baan voor beginners met weinig plaats en die een snelle start wensen of voor kinderen/kleinkinderen.
Kostprijs is nog geen 10de van wat alles gekost heeft.

Hier alvast 2 foto's en indien meer gewenst, graag een seintje. Ik maak deze dan asap.

Worden niet verzonden natuurlijk en liefst ophalen of als dit echt niet kan, kan ik deze wel leveren
als er iemand is om te helpen uitladen. Daarvoor reken ik dan wel de verplaatsing.
Toch even vermelden : geen rollend materiaal inbegrepen, alsook niet het huisje met het rode kruis,
dat was een geveltje van de Rik, destijds. (denk ik)



mvg,
Paul(ogic)

Paulogic

Indien een CLUB geïnteresseerd is om jonge mensen de kans te geven om te "leren",
neem dan contact op via email (zie C-traccs website aub)
mvg,
Paul(ogic)

Jurgen

150? Da's geen geld. Jammer dat het DC is.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Paulogic

Yep... pukkootjes boren he... haha.
mvg,
Paul(ogic)

svvander

Citaat van: Paulogic op 14 april 2023, 12:25:21 PMIndien een CLUB geïnteresseerd is om jonge mensen de kans te geven om te "leren",
neem dan contact op via email (zie C-traccs website aub)
Wij hebben zeker interesse... alleen momenteel geen plaats  :'(  Anders hadden we ze er direct laten achter komen.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be