Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

verwijderd

Gestart door n/a, 01 december 2006, 00:22:29 AM

Chris

#60
Heren

Het lijkt me het beste (ook voor dit forum) om gewoon weer terug te gaan naar het onderwerp.



Brunel

#61
Goed idee.
Nou ging dat eigenlijk ook al nergens over. [8D]

martintje

#62
Ok ik wou het vriendelijke houden, Davy wat de testbaan heb je helemaal gelijk,waarom de IB het niet lekker deed en waarom dat niet uitgebried getest, en was een behoorlijk schoonheidsfoutje, de reden laat ik even in het midden, een ieder die met de organisatie van rail te maken gehad heeft kan er wel een beetje naar raden, maar neemt niet weg, een kapote IB is onze verantwoording, we hadden hem beter weg kunnen laten toen we merkte dat ie niet helenmaal davyproof was.
Maar wat je nu erbij verteld heb je er toen niet bij verteld, en dat bedoelt men hier, onderbouw is een keer wat gelijk, en niet na 20 aanvallen op jouw persoon pas uit de kast komen.

Komt bij dat wij een modelBOUWERS zijn en niet zoals jij modeltrein VERZAMELAARS.
Dat het gebodene in onze stand te ver boven je pet is of je interesse niet heeft is niets mis mee, maar je kraakt niet iets af wat niet jouw gesmek is.je kwam toen ook met hele andere argumenten die kant nog wal raakte.
Wij durven wel onze gezicht te laten zien, en duiken niet in ons jasje als er iemand naar ons toe komt, om dan later op diverse fora alles onderuit te halen.
Je durft inderdaad te zeggen waar het op staat(of het ergens op slaat is een tweede) maar wel alleen veilig vanachter je schermpje, stoer hoor, en dan moeten wij jouw respect verdienen????man je mag mn plee nog niet eens schoonmaken.
Dat jij je niet weet te gedragen in de echte wereld geeft je geen recht om je op een fora zo te gedragen.
Als je overal geschorst en geband wordt, zou je dan  niet voor 1 keer denken, goh misschien ligt het wel aan mij en niet aan al die andere duizende ego's????
Dat Chris zich hier moet verdedigen heeft te maken met de feiten die geheel op eigen wijze verdraaid, en ik geef hem groot gelijk dat hij zich hier verdedigd tegenover iemand die waarheid en fictie met alle soorten van genoegen bewust door elkaar haalt, zelfs met 200 modderaars was je unaniem weggestemd.

Sorry Tony en de rest dat ik me even liet gaan, vanaf nu zal ik me weer gedragen, maar soms moet je je evene laten gaan als er zoveel onzin voorbij komt draven, op de man spelen is niet mijn stijl normaal gesproken.

edit: tijdens het typen kwam de melding dat het weer on topic was.....[^]
Mvg Marty

Ludwig

#63
Ik dacht dat dit hier een modelspoor forum was .
En geen nederlands boksclubje !!!!!
Sorry hoor maar ik verlang terug naar de tijd toen hier alles rustig en respectvol verliep !!!![:(!]
LUDWIG
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

ysbeer

#64
citaat:
Geplaatst door cota

Ik dacht dat dit hier een modelspoor forum was .
En geen nederlands boksclubje !!!!!
Sorry hoor maar ik verlang terug naar de tijd toen hier alles rustig en respectvol verliep !!!![:(!]
LUDWIG



ik geef je helemaal gelijk,ik houd ook niet zo van dat gefit op elkaar.
Maar helaas krijg ik van davy uiteindelijk ook de balen.
Communiceren davy en niet klooien op je eigen eilandje.
(vrij naar tempo team)
Leren dat er meer dan twee meningen zijn ,je eigen en de verkeerde
Minder op andere neer kijken,je ben zelf ook maar een mens.
En davy,uitendelijk ben jij de gene die er het meeste last van heeft,wij vergeten je wel weer.

wim ysbeer

ERVIN

#65
t'Ja Cota, overal heb je rotte appels, en het zijn die paar onnozelaars die een hele boel kunnen verpesten, en dat is niet alleen op een forum!![V]

Ik ben nog actief op een ander forum(heeft absoluut niets met treinen te maken)maar daar krijg je twee verwittigingen, heb je het dan nog niet begrepen dan kan je vertrekken.

Ik snap het nog altijd niet dat men zulk een soort zaken niet via PM kan doen, ik persoonlijk heb mijn buik vol van al dat gezever.[xx(]

n/a

#66
Hier ging het trouwens over.

Ik kwam in de Eisenbahn Kurier van oktober 2006 het volgende artikel tegen op blz 109

Like ice in the sunshine. Wagen-Modelleschmolzen dahin.

Wagons van Piko smolten weg afgelopen zomer in een etalage van een Duitse modelspoor winkel. Modellen van Fleischmann, Brawa en Marklin hadden nergens last van.


De Piko modellen wel, bekijk de foto's maar.

Voor het artikel zie de volgende link.

http://img81.imageshack.us/img81/7726/imghf7.jpg

Zoiets noem ik een vernietigend artikel.

En op dit forum is dit onderwerp al eens besproken.
http://www.eisenbahn-kurier.de/foren/phorum-3.4.3a/read.php?f=13&i=5774&t=5774

Is wel in het Duits. Maar gezien de reacties leeft het wel. En als je de reacties leest wordt ik daar niet vrolijk van.


tonycabus

#67
Dit zijn gezichten die niet abnormaal zijn volgens mij. Het broeikas-effekt, niet alleen in de atmosfeer maar vooral in de etalage.
Stomme handelaar zeg ik dan!

En

KAN HET VERDORIE EENS GEDAAN ZIJN MET RUZIE?N ALS KLEINE KINDEREN? DAVY, JIJ BENT ER WEL STERK IN OM HET VUUR AAN DE LONT TE STEKEN, MAAR VAN BLUSSEN HEB JE GEEN HOLLANDSE KAAS GEGETEN MAN! ALS JE EENS WIST HOEVEEL LEDEN ME AL GEVRAAGD HEBBEN JE TE "BANNEN"!!

Iedereen heeft er de buik van vol, alleen M?rklin deugt, de rest is rotzooi en komt uit China (Taiwan is ook China!). Je moest eens weten...
Nee man, mij kan je niet meer overtuigen, de rest ook niet meer, en ik kan Martin alleen maar bijspringen en zijn woorden toejuichen.

Davy, gooi het over een andere boeg of je vliegt eruit!
We hebben er allemaal meer dan genoeg van!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Ferkelmaster

#68
Beste Tony, denk om uw hart man.[:)]
Dit is het allemaal niet waard, h?h. Deze schreeuw van ??n persoon om negatieve aandacht zal iets voor de psychiaters zijn en niet voor ons modelbouwers. Ook is dit niet iets wat alleen bij Nederlanders voorkomt hoor Ludwig. We zijn net mensen, we vallen soms best mee en van iedere twee geschonken biertjes betalen we minimaal dat van onszelf. Dus je kunt niet zeggen dat wij "Ollander" zuinig zijn...[:D]

Ik roep niet op tot bannen maar het lijkt me minimaal 5 voor 12. En soms moet er wel eens een harde beslissing genomen worden om de goede sfeer te kunnen behouden. Ik vind het altijd prettig hier te vertoeven op het forum ondanks mijn weinig posten. Ik zou dit dan ook graag zo willen houden. Maar u weet het Tony, wij "Ferkels" dragen de Belgische modelspoorhobby al vrij lang een warm hart toe...[8D]

Mvg,

Henk
Back on Track!🇬🇧/🇩🇪