Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MODELSPOOR 2023 by MTD - 14 & 15 oktober 2023 in Edegem (B)

Gestart door SuSke, 10 maart 2023, 12:56:56 PM

Koen

Het was weerom een prachtige expo. Alleen veel te weinig tijd om alles te zien. Ik ben overal blijven hangen en praten met gevolg dat ik niet van alles goede foto's heb kunnen nemen  ??? .
Ik kon zeker de Franse banen smaken. Die waren super (zonder afbreuk te doen aan de andere prachtige banen hé).
Nogmaals een dikke proficiat aan MTD!

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Koen

Nog wat foto's:

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr





Nooit te oud om te leren


Paulogic

mvg,
Paul(ogic)

Herwig

#34
Nice is dan ook niet direct naast de deur of achter den hoek    :)   ;)   :)   ;)   

Vind trouwens dat in de étalage van die quincaillerie op z'n minst wat sloten & brandkasten of potten & pannen moesten te zien zijn  ... (zie foto hierboven)
Straf is dat de maker van dit Frans prachtstuk mordicus beweerde dat hij zichzelf als een onervaren  modelbouwer beschouwt.  Dit is namelijk zijn 1ste treinbaan..


nmbssncb

nmbs < Willy > sncb
===============

Michael

Koen bedankt voor de foto reportage, er zitten verschillende pareltjes tussen, jammer dat ik niet geweest ben.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Bedankt iedereen voor de lovende kritieken over onze tentoonstelling.

Zoals het spreekwoord stelt, hadden de afwezigen weerom ongelijk en zullen deze setting niet meer kunnen bezoeken.
Maar we zijn er trots op dat sommige van de opgestelde banen toch hun weg gaan vinden in het verdere tentoonstellingscircuit en misschien...

Dus om volgend jaar "MODELSPOOR by MTD" zeker niet te missen, schrijf de datum met stip in je agenda's: 19 & 20 Oktober 2024 - HANGAR 27 in Edegem. Wij zorgen terug voor een fijne selectie, jullie zorgen voor het broodnodige publiek. Lijkt me een faire deal.

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Herwig

Frans,

Het is jezelf (vanaf uw hoog&droog-podium) wellicht niet direct opgevallen: de meerdere bezoekers die weggingen maar meteen terug weer binnen stonden, omdat het hoosde buiten.  En met plezier opnieuw de zaal instapten en/of naar de toog, met niet-aflatend enthousiasme  ;)
Het was dan ook echt de moeite, jullie aanbod aan modelbanen en -baantjes

SuSke

Mijn hoog&droog podium was helaas slachtoffer van een toevloed van hemelwater aan de binnenkant van de buitenmuur  :) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Herwig

#40
Oei, de Edegemse versie van de watervallen van Coo. Gelukkig is uw overgeslagen baantje conform het Sigma-plan..

Maar wel risico op kortsluiting, stel je voor .

hans63

Als deelnemer aan deze tentoonstelling wil ik MTD nog complimenteren met de prima organisatie en verzorging gedurende het weekend. De sfeer was opperbest en ik heb weer de nodige nieuwe contacten gelegd. De bieren van de toog hebben me prima gesmaakt  8) en het hotel was goed en degelijk.

Kortom, elke beurs/tentoonstelling kan hier een voorbeeld aan nemen. De volgende voor mij is overigens al binnenkort op 2 en 3 december in Gangelt. Wellicht tot ziens!
 

SuSke

Voor wie de voorbije tentoonstelling gemist heeft en toch eens wil zien wat er allemaal te zien was....

Een playlist vol met filmpjes van de banen.

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

59erke

Citaat van: hans63 op 20 oktober 2023, 16:35:36 PMAls deelnemer aan deze tentoonstelling wil ik MTD nog complimenteren met de prima organisatie en verzorging gedurende het weekend.
 

Kan ik namens de MSM N Baan alleen maar beamen, ondanks het slechte weer waren er toch veel kijklustigen die alle banen met kritische en iets minder kritische ogen hebben bekeken. Bedankt voor de uitnodiging (trouwens zeer lekkere broodjes en hotdogs   :P )
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

sdz1976

Ook wij vonden het een meer dan geslaagde editie.


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1