Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MODELSPOOR 2023 by MTD - 14 & 15 oktober 2023 in Edegem (B)

Gestart door SuSke, 10 maart 2023, 12:56:56 PM

SuSke

Ook dit jaar geven we weer present met een mooie tentoonstelling.
Wel een weekje eerder dan de andere jaren omdat de zaal al 3 jaar vastgelegd was.



De shortlist van de deelnemers is ondertussen bekend.
De beslissing van welke banen je mag verwachten wordt deze maand genomen en zal dan hier en op de website bekend gemaakt worden.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michael

Nog nooit geweest maar deze keer zet ik deze alvast in mijn agenda.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Ronald

Doen, is echt een aanrader. Ik heb niks nieuws klaar maar hoop dat Frans mij voor 2024 weer wil hebben  :)

Geert

Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

svvander

Staat ook in onze agend genoteerd (ook op de website)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Luc

Ik heb misschien wel begrepen  dat "Sankou Ferry" er zou zijn...  :)

Oufti!

SuSke

De banen die weerhouden zijn hebben allemaal hun bevestigingsmail gekregen. Het is een mooie verzameling geworden.

Verder is er ook onze "fragmentwedstrijd" die sinds enige tijd ook weer open staat voor iedere spoorwegmodelbouwer.
Laat u gaan en schrijf je in via de pagina op onze website.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

#7


We tellen af naar 14 oktober (eigenlijk een paar dagen ervoor voor ons  ::) ) want dan vullen we weerom HANGAR 27 in EDEGEM met 20 banen, de ene al mooier dan de andere maar allemaal pareltjes waar mensen hun tijd, energie en passie in gestoken hebben en deze met jullie willen delen.

Het overzicht (voor hen die het nog niet gevonden hebben op facebook of de website):

De Oude Haven - Maas en Waal


Cook Mountain & River Railroad - Pascal Kok


Yurze Ore Mine - Lucien Eijdems


Numéro 4 - Jasiu Van Haarlem


The Beacon - Frank Bunnik


Sankou Ferry - Luc De Martelaere


San Giacomo - Maurice Kleverwal


Scheldekaai - Hans Niemeijer


Chosette - Johan Van Balberghe


Lucky Luck Nugget Gulch - Franck Combe


MSM-N-Modulebaan - diverse uitvoerders


La Plaine Saint Denis - Wieger Pasman


21 Rue des Haies - Vincent Cleren


Ecluse 11 - Jan van Munster


Witlov - Marc Van Nieuwenhove


Rue Eiffefe - La Suite - François Joyau


Rue des Caves - Frederic Mouget


Enthal - N-clubbaan


Das Depot - Luc De Beukelaer


Den Overslag - Frans Peeters


De deelnemers aan onze fragmentwedstrijd strijden naar de gunst van het publiek en een mooie prijs.

Hans De Loof - LOCONET staat dit jaar ook weer present om jullie alle nodige inlichtingen en informatie te geven rond automatisering van je modelbaan.

Modelspoormagazine heeft ook haar tent opgesteltd om jullie te voorzien van onmisbare lectuur.

Leden geven demo's rond een aantal onderwerpen. Een vraag is gemakkelijk gesteld en het antwoord krijg je ook.

Op de verkoopsstand vind je materiaal van onze leden en wat door de club werd verzameld uit oude projecten en legaten.

en natuurlijk is er MTD CENTRAAL, de plaats om je te voorzien van de nodige natjes en droogjes met een gezellige cafetaria. Die natje en droogjes krijg je aan de toog nadat je een drankkaart hebt gekocht aan de inkom.

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Peter

Wat is de kortste weg? vanaf de halte van de lijn bus 141 ?
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Op de Prins Boudewijnlaan stopt bus 32 ter hoogte van HANGAR 27 - Halte EDEGEM KERK

Vanuit Hoboken best de trein naar Berchem en daar bus 32
Je kan ook bus 33 nemen en overstappen op bus 32 aan de halte Wilrijk Hindenstraat
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SteamMike

Peter,

Als je graag lijn 141 neemt dan kan je reizen tot de Drie Eikenstraat, de halte net over de Prins Boudewijnlaan. Daar kan je terug komen tot op de Prins Boudewijnlaan (net om de hoek), de bus nemen lijn 32 tot aan het Kerkplein van Edegem. Vanaf dat plein zal je wel de nodige aandacht zien die onze tentoonstelling verdient. Misschien kan je wel laten meevoeren door de mensen die perse de ingang zoeken.  ;)

Opgelet dit alles is afgeleid uit de routeplanner van de lijn. Ik neem zelden de bus. Heb meer houvast aan mijn eigen 4 wielen.

Michel
 

mahtoska1

De MTD tentoonstelling is altijd de moeite waard.
Ik probeer langs te komen.

SuSke

De voorbereidingen zijn getroffen, de banen staan klaar, de koelkasten zijn gevuld.

Nu is het aan jullie om er voor te zorgen dat de banen bewonderd worden en de koelkasten zondagavond leeg zijn.

flyer Modelspoor 2023 - horizontaal - BR50 by Frans Peeters, on Flickr
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

Dirkh

Spijtig genoeg kan ik er ook niet bij zijn. Maar dankzij Jim , die de modulle is komen ophalen, is mijn modulle wel aanwezig bij de forum baan.
veel succes met de tentoonstelling.