Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Ontraxs 2023

Gestart door martintje, 20 februari 2023, 20:59:13 PM

PeterVG


doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Herwig

  zeer zeer mooi.
  zeker tot de 14min. 34 sec.. 
  dan was 't heel heel efkens naar asem happen    ;D  :D  ;) 
  ook doei

doomslu

Ja, dat is een anti-climax.  :(
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kautenbach

 ;D  ;D

Ach, valt mee hoor

Homme des Bois

Het was inderdaad een zeer goede expo met vele mooie banen.  The Beaver Lumber Company heeft alle eerste prijzen in de wacht gesleept. Een artikel hierover dient nog te verschijnen in MSM...  Volgende maand te zien op MOBEXPO !!!































Robert

Alan On Track

De overwinning was meer dan verdiend Robert! Een echte topbaan. Tot in Sint-Niklaas!
Modelbouw is een kunst

mahtoska1

Citaat van: Alan On Track op 22 maart 2023, 12:10:52 PMDe overwinning was meer dan verdiend Robert! Een echte topbaan. 

Absoluut.

svvander

Wat een schitterende baan! Ik kan niet wachten tot ik ze kan bewonderen op MobExpo.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

SuSke

Sven, Ze stond anders vorig jaar ook al bij ons op de tentoonstelling
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Floris

Wel leuk aan deze foto's is dat je goed ziet wat natuurlijk licht doet. Op ontraxs vond ik t een mooie baan, maar op deze foto's met "echt" licht oogt t allemaal nog net effe lekkerder. 8)

Tothebeach

nog wat plaatjes van Ontraxs. Ik stond bij de baan van Wim, maar heb daar eigenlijk niets mee gedaan. ik heb op zaterdagochtend een uurtje of twee staan spelen, geloof ik. Voor de rest zat ik een demo te geven en enkele medeforummers te spreken. Wel had ik wat tijd om de baan van Wim te fotograferen.





Meer plaatjes en wat tekst op mijn blog

Groet,
michel

Metpetergaathetbeter

Sjiek felicitaties net echt met momenten, beslist iets om trots op te zijn ?

D_Loc

Ik ben inmiddels begonnen met het verwerken van mijn video's, ze komen in deze playlist (klik) te staan.

De eerste 10 video's zijn inmiddels geplaatst.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992