Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Communicatie Lippe

Gestart door ronny-vdv, 09 februari 2023, 14:59:09 PM

ronny-vdv

Beste forumgenoten,

Wie koopt er af en toe iets aan bij Lippe?

Hoe verloopt de communicatie met hen?
Stellen jullie ook vast dat bepaalde mailberichten van hen niet in uw inbox komen?

Heel erg vervelend waardoor sommige bestellingen mislopen zijn.

Graag jullie ondervindingen.
Mvg,

ronny-vdv

stoomlokje

De communicatie is perfect bij mij , ook geen berichten die verdwijnen.
Heb in december wel een probleem gehad met de website, maar dat kwam door een upgrade van Chroom met een bug , was na enkele weken automatisch hersteld.
Leveringen gebeuren bij beschikbaarheid, snel door GLS

svvander

Bij mij ook altijd alles ok
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

stoomlokje

Ronny,
kijk eens bij uw map van de spam,
mogelijk zijn die berichten dan daain verzijld

ronny-vdv

Blijkbaar komen mails niet aan wanneer een artikel leverbaar is.
Normaal heb je dan vijf dagen om uw betstelling te finaliseren.

Helaas krijg ik deze mails niet meer.
Zou het aan de provider liggen?
Ikzelf ben bij Telenet.
Mvg,

ronny-vdv

ronny-vdv

#5
Citaat van: stoomlokje op 09 februari 2023, 15:36:35 PM
Ronny,
kijk eens bij uw map van de spam,
mogelijk zijn die berichten dan daain verzijld
Spam-map is leeg  :D

De mail is ook niet te vinden via webmail.
Mvg,

ronny-vdv

raf

Meerdere zaken daar reeds besteld en altijd mail gekregen en nooit in de spam box
Ook telenet klant

Perfecte service wat je van andere niet kunt zeggen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

ramdani

al vele jaren klant, en nog nooit problemen gehad met mails of bestellingen van hun;

mvg,
Michel
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

Bellevue

Ronny,

Hetzelfde meegemaakt. Van 2 bestellingen die uitgekomen waren, geen berichtje gehad. Bij de eerste (eind december) had ik het toevallig gezien bij mijn bestellingenlijst. Bij de laatste van vorige week hetzelfde. Gisteren was deze zelfs al uit mijn bestellijst verdwenen. Normaal gezien staat er altijd bij dat het artikel 5 dagen (aftellend)gereserveerd is. Maar ook dit stond bij de laatste bestelling niet bij, enkel "kunde berichtet" (of zoiets ::)). Ik dacht nog een berichtje te sturen naar Lippe, maar ik heb het nog niet gedaan.

ronny-vdv

Inderdaad, Johan, identiek hetzelfde meegemaakt.
Misschien loopt er iets fout met hun mailserver.
Als ik u was, zou ik zou het zeker wel melden aan Lippe, zodat ze weten dat het niet om een alleenstaand geval gaat.
Mvg,

ronny-vdv

Bellevue

Ik heb ondertussen al een berichtje verzonden. Zien wat ze gaan antwoorden...

dani

nog nooit problemen gehad met Lippe.
Niet met mail,  reservering,  bestelling, levering of kwaliteit....

Dus misschiets mis in het mail adres of bij je provider. ?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Jurgen

Vooraf bestellen heb ik nog nooit gedaan, maar gewone aankopen lopen altijd goed.
Of beter: zijn tot nu toe altijd goed gelopen. Er kan altijd iets fout gaan, maar het is de manier hoe het daarna opgelost wordt die telt. En daar heb ik dus nog geen ervaring mee, maar dat hoeft ook niet...  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Koen

@Ronny,

Ik bestel heel regelmatig bij Lippe. Een keer heb ik eens een probleem gehad met een voorafbestelling maar dat is allemaal perfect opgelost.
Gewoon even een mailtje en een telefoontje en het probleem was opgelost.
Hun service is bijzonder goed (enfin dit is mijn ervaring toch).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

ronny-vdv

Pff, dit geraakt blijkbaar niet opgelost.
Opnieuw geen mail ontvangen  :(
Mvg,

ronny-vdv