Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

B-models 2023 Catalogus pdf

Gestart door ceuleer, 29 januari 2023, 21:28:24 PM

ceuleer


ERVIN

Alléé , ik had gerust die 25% meer willen betalen hoor , ik was dus echt aan het wachten op vooral de Traxx van Rhenus. Doeme toch. :'(

Bedankt om de link te plaatsen Gunter.  :)

the_gold

#2
Heeft de 5533 weldegelijk met ATB en magelan logo gereden op hetzelfde moment? Er is niet meteen een foto te vinden.
Wel ATB zonder Magelan of zonder ATB met magelan logo's.

5531 is leuk als laatste blauwe 55, al mis ik zeker nog de blauwe TSP 5519 om het plaatje compleet te maken.

Jammer van de traxx, ik had er een gereserveerd...


mardig23

GODVERDOMME >:( >:( >:(

Wat voor een zever is dan nu weer... :-[

Ipv eerst de klanten eens te informeren over die 25%

Zit ik hier al een jaar mezelf in te houden omdat ik heel die meuk 186-ers in bestelling heb, en nu komen die niet...

NIET OK!
Mvg Karl

Sicco

Kalm  :o

Het is enkel en alleen aan de fabrikant om te besluiten of een model nog wel rendabel is. Een paar klanten die eventueel aangeven wel 25 procent meerprijs te willen betalen, daar kan een fabrikant op de termijn niks mee. Het risico of ze dat wel doen, en met name blijven doen, is te groot.
Dit moet simpel uitrekenen of mensen van een model van zeg 230 * 125% = 288 euro kaal (dus zeker 400 full option) nog wel zoveel varianten zullen blijven kopen dat e.e.a. rendabel is. Een model in kleinserie is niet met de eerste variant(en) direct uit de kosten immers.

doomslu

Er zijn toch nog genoeg fabrikanten die Traxxen aanbieden?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

55erke

#6

Uiteraard, maar de Blauwe rhenus en de DB traxx ( met de tekst) zijn nog niet door de andere uitgebracht.


Weer een paar mooie 55ers.. ..  8)


the_gold

Het zal een goedkoop jaar worden hier, laat dat duidelijk zijn. ;D


ceuleer

Hier ook. Containerwagons heb ik al genoeg, alleen de 5533 zou ik nog wel willen, omdat die op de ijzeren Rijn gereden heeft.

ACFI

Vraagje aan de experten:

Hoelang heeft de HLD205 rondgereden in de jaren '70 livrei maar met oude nummers?

Ik vermoed dat dit slechts enkele maanden is geweest, tijdens 1970.

Met dank

ACFI

mardig23

Citaat van: 55erke op 30 januari 2023, 11:39:07 AM

Uiteraard, maar de Blauwe rhenus en de DB traxx ( met de tekst) zijn nog niet door de andere uitgebracht.


Weer een paar mooie 55ers.. ..  8)

Exactly ::)
Mvg Karl

mardig23

Citaat van: doomslu op 30 januari 2023, 11:04:05 AM
Er zijn toch nog genoeg fabrikanten die Traxxen aanbieden?

Ik weet het, ik weet het, maar die Rhenus hé ::)
Mvg Karl

mardig23

Citaat van: Sicco op 30 januari 2023, 10:27:19 AM
Kalm  :o

Het is enkel en alleen aan de fabrikant om te besluiten of een model nog wel rendabel is. Een paar klanten die eventueel aangeven wel 25 procent meerprijs te willen betalen, daar kan een fabrikant op de termijn niks mee. Het risico of ze dat wel doen, en met name blijven doen, is te groot.
Dit moet simpel uitrekenen of mensen van een model van zeg 230 * 125% = 288 euro kaal (dus zeker 400 full option) nog wel zoveel varianten zullen blijven kopen dat e.e.a. rendabel is. Een model in kleinserie is niet met de eerste variant(en) direct uit de kosten immers.

Ik ben kalm hoor, maar soms moet je effe niet alles rationaliseren en gewoon ventileren;)
Ik weet heus wel waarom hij dat doet, je hoeft hem niet te verdedigen, maar ik laat gewoon even weten dat ik het doodjammer vind 8)

Ach, weer wat budget vrij, laat die LS 27-21-11 nu maar komen...
Mvg Karl

Jurgen

Niks spectaculair, maar dat hoeft ook niet altijd. Misschien de Res-wagens met nieuwe ballast en/of de reeks 63, afhankelijk van het budget, maar verder heb ik weinig interesse.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

SuSke

voor mij de 67 en de Luxemburger  ;D
effen snel de bestelling plaatsen sé.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.