Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Roco Fleischmann 2023

Gestart door Gaspar, 10 januari 2023, 14:36:33 PM

Gaspar

De nieuwe catalogen van Roco en Fleischmann zijn uit.
Voor Roco voor ons een heruitgave van de groene HLE20; deze keer met pluX22 interface.
Heb spijtig genoeg al 5-tal  20-tigers bollen, dat moet volstaan.
Grn   Guy
 

the_gold

Een groene 20, daar zaten we natuurlijk al jaren op te wachten...  ???


Metpetergaathetbeter

misschien anderen wel.........

the_gold

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 10 januari 2023, 17:22:58 PM
misschien anderen wel.........

Wees eens eerlijk, er zijn momenten geweest dat ze die groene 20ers 'naar uw kop smeten'. Dit is toch een van de magerste folders in jaren...en wetende wat voor materiëel er hier rijdt en wat de mogelijkheden zijn.

PeterVG

De regenboog 186 295 van Lineas

Sicco

Citaat van: the_gold op 10 januari 2023, 20:26:03 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 10 januari 2023, 17:22:58 PM
misschien anderen wel.........

Wees eens eerlijk, er zijn momenten geweest dat ze die groene 20ers 'naar uw kop smeten'. Dit is toch een van de magerste folders in jaren...en wetende wat voor materiëel er hier rijdt en wat de mogelijkheden zijn.

Dara kan ik me wel in vinden.... er zijn veel groene nummers en die locs zien er goed uit. Er zijn vele minder blauwe tijdperk IV, en die zien er wat minder uit qua schildering en bedrukking. Maar wellicht komt er nog een blauwe tijdperk IV t.z.t.

ERVIN

Citaat van: PeterVG op 10 januari 2023, 21:34:41 PM
De regenboog 186 295 van Lineas

Die mag van mij zeker komen , dan denk ik nog aan Class 66 - 77 , die rijden doorheen heel Europa , maar geen enkele grote fabrikant brengt die uit , uitgezonderd ESU dan , maar die zijn dan weer niet voor ieders budget.
Verder nog allerhande Traxxen , die in België te zien zijn , maar die komen ook in Nederland en Duitsland , dus nog dingen genoeg om uit te brengen , maar de TP V - VI rijders blijven een beetje in de kou staan.  :(

Michael

Ook leuk de wagons met staalrollen, tweedehands hier in NL niet te vinden.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

55erke


De regenboog traxx van raalpool / lineas is wel leuk.

De BLS vectron is ook eentje die in België komt als ik mij niet vergis.

Een paar leuke goederenwagens of setjes..


Jurgen

Een blauwe 20 zonder Magelan, dat wil ik nog wel. Die groene hoef ik niet.

Maar de prijs, die mag wel een beetje lager. Uiterlijk is dit model bij manier van spreken al 100 jaar hetzelfde, die mal is volgens mij al lang voorbij de pensioengerechtigde leeftijd.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

#11
rekenen (sinds 1976 in dienst) en tellen ook niet direct je sterkste punt blijkbaar maar ik denk te begrijpen wat je wil aanhalen.......

Een 20 misstaat nog altijd niet en vreemd genoeg blijft die wel rijden..... mits wat zoeken vind je er nog steeds leuke loc's voor een leuke prijs ........(mag je wel heel veel aanhangen .....)

Ik heb er een 8tal (in alle kleuren, hoewel ik die groene de minste vind, maar je hebt dan weer mensen die bij groen zweren op modeltreingebied .....(groen, geel blauw, en uiteindelijke kleuren die ze droegen zelfs met een bavetje .....

ramdani

andere varianten had ik wel gekocht, en had Roco slim geweest hadden ze die ook uitgebracht;
traditionele fabrikanten (Marklin,Roco,Piko...) houden het meestal bij 1 variant in tegenstelling tot nieuwere fabrikanten (LS Models, PB models);

mvg,
Michel
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

bekie

Ik vind die eerste lok van de BBÖ wel zeer mooi van ontwerp. Dampflokomotive 310.20. De prijs zal waarschijnlijk aan de hoge kant uitvallen.
 

Jappy

Wat mij het meest in het oog springt is dat Roco de oude Magic Train mallen van onder het stof heeft gehaald voor hun kersttrein. Hopelijk komen er hier nog meer heruitgaves van!
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn