Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

heluup

Gestart door Kersttreintje, 08 januari 2023, 20:55:22 PM

Kersttreintje

Ik ben een beginner afgestudeerd in de WeetNiksKunde maar ik krijg mijn treintje al aan het rijden via Itrain! Kan iemand mij misschien helpen met een tcdz van een pendelbaan want dat is mijn testopstelling twee terugmelders actief aan beide uiteindes.
Alvast dank Paul.

Michael

Als je zoiets plaatst zou ik geen afkortingen gebruiken en uitschrijven waar je om vraagt.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Floris

...en ook in de titel zetten waar t over gaat. Ja niet dat ik t dan wél zou weten, maar dan liet ik t draadje gewoon links liggen.  :P

perk

tcdz is de extentie van iTrain bestanden, ik denk dat Paul gewoon een voorbeeld configuratie wil.
Ik heb wel iTrain, maar het is jaren geleden dat ik nog eens zoiets gemaakt heb en het werkt hier niet meer (mijne CS2 is kapot)

Ik denk dat je in termen van 'routes' moet denken.    Ik had in mijn baan een stukje pendendienst, dat zelfs een stuk rangeerbeweging erin had.

Paul - heb je al eens op het iTrain forum gekeken? 


SuSke

Op You-tube kan je filmpjes zat vinden van wat en hoe te configureren. Daar even zoeken op "Jeroen Balkema Modelspoor Techniek".

Moest ik er ondertussen al iets meer van weten, zou ik je graag helpen, maar we zitten met de club ook nog in een vroeg stadium van het leerproces.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Snobby Crash

Beste Paul,

Raar, maar ik begrijp je niet dat je nu sinds gisteren hier je vraag stelt... 
Eigenlijk is het niet echt een vraag die je stelt, maar een vraag om hulp, waarbij je niet echt je probleem omschrijft.