Adam en Eva

Gestart door dani, 02 januari 2023, 09:04:26 AM

dani

Het verhaal van Adam en Eva.  Met een nieuwe "twist"....
God: "Adam, ik heb een verrassing voor jou".
Adam : "Zeg God, wat is een verrassing ?"
God : "iets wat je niet verwacht maar wel fijn vindt...     Ga hier de berg af naar de vallei"
Adam: "Zeg God, wat is een vallei ?"
God: "Het dal daar beneden aan de voet van deze berg.  Ga naar beneden en ga naar de rivier"
Adam: "Zeg God, wat is een rivier ?"
God: "Dat is die blauwe streep van stromend water daar beneden in de vallei...  Ga er heen en zoek de brug"
Adam : "Zeg God wat is een brug ?"
God: "Dat is een houten ding over de rivier warmee je aan de overkant komt.  Ga die brug over en ga dan naar het woud"
Adam: " Zeg God, wat is een woud ?"
God: "Dat is het grooooote bos achter de rivier.  Ga daar in en zoek de rotsen"
Adam: " Zeg God, wat zijn rotsen ?"
God : "Dat zijn hele grote stenen  waar je niet overheen kan kijken.  Ga er heen en zoek de grot"
Adam: "Zeg God, wat is een grot ?"
God : "Dat is een gat in de rotsen waar je naar binnen kan !  Ga binnen en daar wacht de vrouw  EVA op jou"
Adam: " Zeg God, wat is een vrouw ?"
God: "Dat zal je wel zien, ze is mooi en zacht en heeft andere lichaamsbouw dan jij...   Ga naar haar toe en verleid ze,  bedrijf de liefde en plant jullie voort  !"
Adam: " Zeg God, wat is de liefde bedrijven ?"
** god legt het verhaal van de bloemetjs en de bijtjes uit en vertelt Adam dat hij  vanzelf wel zal voelen wat er gaat gebeuren...."
Adam: "OK God dus ik snap het ... Ik ga naar de vallei, ga naar de rivier, steek over langs de brug, ga het woud in, zoek de grot in de rotsen, ga naar binnen en ga met Eva piepkenduik spelen ...    DEAL !!!!"
God is tevreden en gaat even rusten... 
Een uurtje of 3 later komt Adam terug ... 
God : "En Adam, is het gelukt ?"
Adam :  "Zeg God, wat is hoofdpijn ????????"
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

toen ook al ......ik hou van geschiedenis  ;D ;)