Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

is hier nog iemand?

Gestart door Havoc, 08 december 2022, 20:32:22 PM

ramdani

misschien een 'waardeerknop' invoeren zoals op het 3-railforum;
en ik heb het al eerder aangehaald, de omslachtige manier van foto's posten is ook niet bevorderlijk om hier iets te posten;

verder zal het ook wel iets met de 'energiecrisis' te maken hebben, mensen besparen het eerst op de 'dure' modeltreinhobby,

mvg,
Michel
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

doomslu

Wat de leden betreft: dit jaar hebben we al 97 nieuwe leden mogen verwelkomen. Daarvan zijn er 72 die nog nooit iets postten... ?  ???
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

oli 11/01

Citeerde omslachtige manier van foto's posten is ook niet bevorderlijk om hier iets te posten;

foto's en filmpjes
Is dit niet gemakkelijker te lezen en te kijken ?


Havoc

Citaat van: ramdani op 10 december 2022, 12:02:33 PMen ik heb het al eerder aangehaald, de omslachtige manier van foto's posten is ook niet bevorderlijk om hier iets te posten
Wat is daar nu omslachtig aan? Het is meer werk om je foto te maken dan ze te posten. Er staan genoeg topics hierover op het forum.

Citaat van: doomslu op 10 december 2022, 12:05:34 PM
Wat de leden betreft: dit jaar hebben we al 97 nieuwe leden mogen verwelkomen. Daarvan zijn er 72 die nog nooit iets postten... ?  ???
Al eens geprobeerd (als mod) om ermee contact te zoeken en te vragen waarom?

Met vakantie voor onbepaalde duur.

Dirk


Citaat van: doomslu op 10 december 2022, 12:05:34 PM
Wat de leden betreft: dit jaar hebben we al 97 nieuwe leden mogen verwelkomen. Daarvan zijn er 72 die nog nooit iets postten... ?  ???
Al eens geprobeerd (als mod) om ermee contact te zoeken en te vragen waarom?
[/quote]

Wat is dat nu een reactie, blijkbaar blijf jij lullen tot je gelijk krijgt of tot er geen reacties meer komen en je dan denkt dat je gelijk hebt. Al eens gedacht dat jij ook een reden bent dat het hier wat leeg loopt, Ik sluit me aan bij Floris, die doet zijn ding en zit niet te memmen dat er geen reacties komen. Hij maakt iets, zet het op het forum en gaat verder met maken, ik heb bij mijn weten nog nooit wat gepost dat ik gemaakt heb, om de simpele reden dat ik wel een hoop  Belgische treinen heb die rijden, maar geen enkel stuk scenerie, dat is echt mijn ding niet.
Waarom zou je als mod de leden moeten vragen waarom ze niets posten??? het www is nog altijd een vrijhaven voor reizigers.

mvg

Dirk
2-rail digitaal, Digikeijs DR5000, Loconet van Digikeijs en Rosoft, Peco code 100

Havoc

Neem nog een pilletje, Dirk. Ben al blij dat er nog zijn die niet met scenery bezig zijn.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Boemeltrein

Ik ben net even gaan kijken op https://forum.e-train.fr een Frans forum waar ik ook lid van ben, er zijn momenteel 15 bezoekers wat voor een land als Frankrijk toch ook pover is. Misschien is het overal een beetje zo, komkommertijd in de winter? kerstblues?

55erke


Het is wel degelijk gemakelijker om foto's op Facebook te plaatsen dan hier , je hoeft ze niet op Flickr of zo zetten , gewoon in het bericht zetten en klaar.     
Ik plaats tegenwoordig ook meer op Facebook dan hier.
Zeker voor het treinspot en grootbedrijf.
Voor modelspoor mis ik soms op Facebook soms de wat betere reacties dan hier. Ook is het allemaal nogal vluchtig , u postjes verdwijnen snel in de zee van posten.

Een goede Facebook pagina van msm waar mooie zaken kunnen geplaats worden zou mischien wat zijn. De jongere mensen zitten meer op Facebook,  maar als je echt jonge mensen wil berijken is zelfs Facebook al een prehistorisch ding  ;D 

         

doomslu

En ik die dacht dat vandaag Facebook meer iets voor oma's en opa's was?
Daarom blijf ik er ook weg.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Boemeltrein

Topidee om foto's plaatsen eenvoudiger te maken, de omweg via Flickr vind ik ook vervelend, een systeem als bv bij Facebook zou tof zijn. misschien een ballonetje voor onze moderators ;)

GvbuuH

#40
Citaat van: Boemeltrein op 10 december 2022, 14:27:56 PM
Ik ben net even gaan kijken op https://forum.e-train.fr een Frans forum waar ik ook lid van ben, er zijn momenteel 15 bezoekers wat voor een land als Frankrijk toch ook pover is. Misschien is het overal een beetje zo, komkommertijd in de winter? kerstblues?

Daar ben ik ook weleens op bezoek en dan vooral bij JPDereux en Tren groc à VVB en die staat momenteel met diens baan op Meursault.

Zou het daarom rustig zijn hier? Beetje modelspoorliefhebber is daar heen (mits mogelijk, voor mij helaas niet).
Houten vandaag is ook een reden waarop het op de forums wat rustiger kan zijn.

evan

Citaat van: Boemeltrein op 10 december 2022, 14:27:56 PM
Ik ben net even gaan kijken op https://forum.e-train.fr een Frans forum waar ik ook lid van ben, er zijn momenteel 15 bezoekers wat voor een land als Frankrijk toch ook pover is. Misschien is het overal een beetje zo, komkommertijd in de winter? kerstblues?

Logisch...  Iedereen zit inderdaad  in Meursault op de expo :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Alberke

Ik zei het toch al, te omslachtig om foto's te plaatsen, te lastig om een antwoord te typen... te lui ja! Te ongeïnteresseerd.
Ik wil hier ook niet pleiten voor facebook, maar daar gaat het inderdaad wat gemakkelijker.
Je kunt er ook een gesloten account aanmaken, waar je niet binnen geraakt zonder lid te zijn. Misschien toch eens proberen Luc?  ;)
 
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

gardevil

Citaat van: Alberke op 10 december 2022, 17:04:49 PM
Ik zei het toch al, te omslachtig om foto's te plaatsen, te lastig om een antwoord te typen... te lui ja! Te ongeïnteresseerd.
Ik wil hier ook niet pleiten voor facebook, maar daar gaat het inderdaad wat gemakkelijker.
Je kunt er ook een gesloten account aanmaken, waar je niet binnen geraakt zonder lid te zijn. Misschien toch eens proberen Luc?  ;)

Het grote nadeel van smoelenboek is dat het onoverzichtelijk is.
Hier staat alles per draadje bij elkaar, daar staat alles door elkaar.Hier kan je berichten makkelijk terugvinden daar niet.
En zo omslachtig is het hier niet om foto's te plaatsen. Je moet allen de moeite doen en niet zeuren dat het niet gaat of moeilijk is.
Er is genoeg uitleg te vinden hier op het forum hoe je dit moet doen.


Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Alberke

Citaat van: gardevil op 10 december 2022, 17:16:33 PM
Citaat van: Alberke op 10 december 2022, 17:04:49 PM
Ik zei het toch al, te omslachtig om foto's te plaatsen, te lastig om een antwoord te typen... te lui ja! Te ongeïnteresseerd.
Ik wil hier ook niet pleiten voor facebook, maar daar gaat het inderdaad wat gemakkelijker.
Je kunt er ook een gesloten account aanmaken, waar je niet binnen geraakt zonder lid te zijn. Misschien toch eens proberen Luc?  ;)

Het grote nadeel van smoelenboek is dat het onoverzichtelijk is.
Hier staat alles per draadje bij elkaar, daar staat alles door elkaar.Hier kan je berichten makkelijk terugvinden daar niet.
En zo omslachtig is het hier niet om foto's te plaatsen. Je moet allen de moeite doen en niet zeuren dat het niet gaat of moeilijk is.
Er is genoeg uitleg te vinden hier op het forum hoe je dit moet doen.

Nee, je kan iedere account apart bekijken,
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D