Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

EINDELIJK....onderweg

Gestart door Peter, 27 november 2022, 10:14:58 AM

Peter

LS Euregio Vectron model is onderweg en mogen we dus een van de dagen thuis verwachten
Eindelijk  ;D ;D ;D

ls-models-rtb-e-lok-vectron-euregio-dc-96100-528-800x600px by Peter Verlooy, on Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

Sicco

Nou ik verwacht eigenlijk niks hoor, zou wel opvallend zijn als ik hem thuis ontvang. Zou er verder geen nee tegen zeggen, maar een beetje buiten mijn tijdperk  ;D

Metpetergaathetbeter


the_gold

Spijtig dat ik niet in goederen doe, best een mooie loc.

SuSke

Hier is zij al toe gekomen....  8) 8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

B_Modelbouw

Hier is het wachten tot het kerstmarkt weekend...
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


the_gold

Vandaag een dagje kerstmarkt in Aken, tot over enkele dagen geleden had ik zelf geen weet dat deze zaak in Aken was.


Daar lag hij te blinken, de RTB cargo...
Na wat twijfelen aangezien ik geen helemaal geen goederen heb (en toch wat spijt heb dat ik mijn lineas 13 ooit verkocht aan een forumgenoot ;D) is hij toch mee geglipt  ;) het is een mooie loc, limited en een prijs die meevalt gezien de 'kleine' oplage.

svvander

Hunnerbein? Eén van de leukere zaken die ik ken. Alleen de laatste keer weinig "Belgisch" in stock.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

the_gold

Weinig Belgisch materiaal inderdaad. Maar laten we eerlijk zijn...zoveel zijn we nog niet verwend geweest op Belgisch vlak de laatste tijd. Dat zal nog wachten worden op de 12/11/21/27.