MSM ACTIE 2024

Gestart door the_gold, 19 november 2022, 14:16:42 PM

rgp

Peter,

Je begint uw soms vragen te stellen.

Roland
Ergens tussen Vlaams Brabant, Ardèche en Zuid Frankrijk
NMBS en SNCF Sud Est
H0 en 0

lilliput

Veb net het model gekregen in AC/Sound, rijdt zeer goed. Hoop alleen dat de problemen die ze hadden op de eerste series met de aandrijving verholpen zijn. Is tevens zeer mooi afgewerkt en vergeleken met de eerste Märklin type 122 die ik heb zie je dat er 25 jaar tussen zit, alhoewel op de baan valt dit niet echt op. De schildering is bij vbv zeer mooie afgewerkt. Ben echt benieuwd wat het model voor 2025 wordt, het wordt alleszins tijd dat ze iets gaan doorgeven 😉👍🏻

Rangeerduivel

Citaat van: lilliput op 02 juli 2025, 11:40:08 AMVeb net het model gekregen in AC/Sound, rijdt zeer goed. Hoop alleen dat de problemen die ze hadden op de eerste series met de aandrijving verholpen zijn. Is tevens zeer mooi afgewerkt en vergeleken met de eerste Märklin type 122 die ik heb zie je dat er 25 jaar tussen zit, alhoewel op de baan valt dit niet echt op. De schildering is bij vbv zeer mooie afgewerkt. Ben echt benieuwd wat het model voor 2025 wordt, het wordt alleszins tijd dat ze iets gaan doorgeven 😉👍🏻

Een paar foto's mag altijd....

;)

bekie

Citaat van: SuSke op 27 juni 2025, 14:14:05 PMEen klein minpunt, en eentje waar ik al veel mensen heb horen over klagen: een handleiding, onderdelenlijstje en voor de digitalisten de gebruikte functies. Waarom moet dit weer met een smartphone opgehaald worden???

Voor de digitale versie zonder sound:
F0 frontlichten (wisselend met de rijrichting)
F1 rode achterlichten (wisselend met de rijrichting)
F2 derde licht (kop) (wisselend met de rijrichting)
F3 cabinelicht (wisselend met de rijrichting)
F4 Rem, enz.
F5 rangeermodus

SuSke

Bedankt Antoon om dit hier neer te zetten.
Ik had me de moeite nog niet getroost om het op te zoeken op de VBV-web-site.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michael

Gisteren mijn actie model ook ontvangen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154