Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM ACTIE 2024

Gestart door the_gold, 19 november 2022, 14:16:42 PM

ATBtrein

@ervin

dit is de versie zoals voorstelling 2010 Vossloh?

in ieder geval moeilijk te vinden en tot nu toe nog niets gevonden voor AC

misschien een hulplijn...

 

the_gold



Ik weet anders wel al een leuk model voor 2024...
Mooie foto trouwens @ vamiegroet

Metpetergaathetbeter

jammer dat ze die antenne niet hebben verwijderd in hun poging de loc in een ander tijdperk uitvoering(leds in tijdperk 3?)te brengen

erwin9

Ha, DAT is nog eens een mooie diesellocomotief. Stukken mooier dan zo'n "eenheidsworst-reclamebord" van tegenwoordig  ;).   Net zoals de moderne auto's, je ziet niet eens meer welk merk het is, allemaal hetzelfde .... zielig en triest  :)
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

Peter

Dat zou eindelijk eens een fatsoenlijke type 212 diesel in tijdperk III versie zijn, alhoewel de oude Roco
ook niet slecht was als je hem wat inwendig veranderde, met het materiaal van Eric (print, lichten  en indien nodig, een andere motor van Roco)

Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

voor een tijdperk drie staan die zijn ruitenwissers verkeerd , ledlampen en antennes teveel, gewoon een hedendaagse loc in een tijdperk 3 kleurtje gestoken wat dan weer een uniek model is om eventueel te maken

the_gold

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 17 april 2023, 21:37:25 PMvoor een tijdperk drie staan die zijn ruitenwissers verkeerd , ledlampen en antennes teveel, gewoon een hedendaagse loc in een tijdperk 3 kleurtje gestoken wat dan weer een uniek model is om eventueel te maken

+1

Jurgen

Dit is dan ook geen TPIII-loc, maar een TP VI-loc. Antennes en leds en weet ik veel wat nog meer zijn dus allemaal correct!

Mocht dit in model komen, dan hoop ik voor de liefhebbers dat men geen toegevingen doet om een mix te maken tussen de loc uit TPIII en TP VI, want dan heb je als resultaat een loc die niet bestaat.
Iets om over na te denken.

Aangezien de loc voor mij volledig buiten mijn beoogde tijdperk is, maakt het mij verder niet uit of er een model komt en hoe het er zal uitzien.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

the_gold

Dan liever een model met antennes en alle toeters en bellen.
Er zijn reeds genoeg VB modellen uit een ouder tijdperk met een groene schildering.

ACFI

Nicolas,

niet echt correct wat je schrijft.

Er zijn in totaal 0, zero, nada modellen van de HLD 212 van VB. De groene livrei is in gebruik van 1962 tot 2023 met verschillende verhoudingen van groen en geel.

ACFI

the_gold

#70
Krijgen we een 2715 new look als msm model? ;)

Blijkbaar komt er een echte new look loc door het tsp (in samenwerking met msm magazine) en nu LSM bezig is met verschillende 21-27 modellen... ;)


Thommy

Neee... ik had nu toch es gehoopt dat deze de dans gingen ontspringen
Greetz

Thommy

Metpetergaathetbeter

ik zie alleen maar een bevestiging van een tanende liefde tss..............en blijkbaar avances voor een nieuwe liefde

the_gold

Citaat van: Thommy op 30 juni 2023, 15:32:45 PMNeee... ik had nu toch es gehoopt dat deze de dans gingen ontspringen

1 loc maar hoor...

PeterVG

Wat is eigenlijk de bedoeling want Frans is niet mijn ding?