Om te beginnen een traditionele vraag: kan je rond de baan lopen? Anders ga je problemen krijgen om de 1,40 m te overbruggen om aan de achterste sporen te geraken.
Verder loop ik altijd vast in dezelfde richting. Je kan pas van richting veranderen in het station.
Wat je bijkomende vragen betreft:
Schaduw station optimaliseren en eventueel wat extra plaatsen meer (Momenteel 3 + parade baan)
Je schaduwstation optimaliseren kan je best door te werken met het harp-principe als je binnen en buiten rijdt. Nu leg de wissels ver uit elkaar, plak die al eens een keer tegen elkaar en probeer je sporen rechter te krijgen. Niets zo lastig als wagons koppelen op gebogen sporen.
Je paradebaan mag rustig kronkelen zoals nu.
Het industrie terrein kan maar op 1 manier bereikt wordt en uit 1 richting.
Je zou een spoor kunnen bijleggen op het vanuit de andere kant aankomend te bereiken, maar de rangeerzone zou ik zo houden. Ik vrees ook dat als je daar sporen gaat bijleggen je enkel gaat inboeten op de beschikbare lengte om wagons weg te zetten. Nu moet je inderdaad goed opletten dat je je loc niet insluit, dus rangeren.
Als voorbeeld even dat bijkomend spoor ingetekend.

Hoogte tussen schaduw station en bovenliggende station ongeveer 10 cm
Te weinig. Je hebt al zeker 8cm nodig om je trein veilig te laten doorrijden. Als er iets gebeurd, kom je er gewoon niet bij. Normaal wordt een hoogte van minimaal 20 to zelfs 30 cm aangeraden.
Hoe deel ik deze baan op in blokken ? (Waar leg ik de onderbrekingen en zijn die dan enkelspoors of dubbel ?)
In principe zitten de blokken tussen de wisselstraten en dat moet je zo houden.
Stationssporen kan je dan nog eens verdelen net zoals je dat met langere trajecten kan doen.
Je baanplan maakt dat je ze dubbelsporig zal moeten berijden, anders verval je gewoon in cirkels draaien
Zijn er ergens verborgen keerlussen zonder het te merken ?
In je baanplan zoals het er nu ligt zitten er geen, maar als je een spoor wil bijleggen om je schaduwstation vanuit de andere richting te bereiken, creëer je wel een keerlus.
Hoop dat je er wat aan hebt.