Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Collectie Belgische treinen te koop

Gestart door egwinds, 11 november 2022, 13:19:55 PM

svvander

Mmmm... nog geen reactie gekregen? Iemand anders wel? Ik ben echt wel benieuwd (en vooral op zoek naar nog enkele leuke zaken).
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

ERVIN

Ja ik wel , en reeds mooie dingen kunnen aanschaffen. ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: ERVIN op 15 november 2022, 00:25:15 AM
Ja ik wel , en reeds mooie dingen kunnen aanschaffen. ;)
ik kan mij daarbij één en ander bij bedenken ;)

ronny-vdv

Mvg,

ronny-vdv

egwinds

Gelieve in uw PM uw emailadres te zetten. Dan gaat het sneller.
Vandaag ben ik de eerste pakketten klaar te maken.
Verwending volgt.
Groeten/Salutations/Grüsse/Greetings/最好的祝福
Egwin/苏德鹰

ATBtrein

ik heb al lang een goed contact met Egwin en ik kan wel geloven dat hij momenteel wel wat mails moet lezen,

net zoals de mensen die zijn lijst al hebben ontvangen een tijdje bezig zijn om alles door te nemen,

om toch maar de juiste wagon, rijtuig of loc te vinden.

En dit vind ik nog het leukst aan de lijst die hij gemaakt heeft, met alle details en nrs en dergelijke

Ik heb ook mijn virtuele treinsamenstellingen, zo zie ik of dat alle wagons (of locs) in gebruik zijn (of moeten veranderen enz...) en deze zijn dan gelinkt aan mijn 'database' van de verzameling, met melding bezet of niet.

zie een voorbeeldje - bovenste lijn info voor de catalogusnr en bijgaande bedrijfsnr  -- onderste lijn heeft de echte wagons weer met afmetingen en totale treinlengte


 

nmdsdiesel

Idd een prachtige lijst van Egwin. Ik zou dit ook moeten opstellen maar initieel was de verzameling te klein en nu eerder niet meer te overzien.
Behalve dan in de Train Safe koker aan de muur :-)

@ATBtrein Welke database en koppeling gebruik jij om dit ook zo visueel weer te geven?
IB, 3 rail => 2 rail, NMBS TP III, IV & V

Jurgen

Citaat van: doomslu op 12 november 2022, 08:51:12 AM
Jurgen, die lijst is veel te groot om hier te plaatsen.

Oei, ok dan. Ik kan er me niet meteen iets bij voorstellen, maar ik ben in blijde verwachting van de lijst. Dan zal alles wel duidelijk worden.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.