Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Station Berchem : een schande !

Gestart door eve, 07 november 2022, 10:18:18 AM

SuSke

En nu hopen dat het snel naar de bodem van de put zakt.  :-[
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

jakke

Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

rgp

Snap ik. Kakken opde NMBS miet kunnen, daar op antwoorden ligt moeilijker want dan komen we mss onszelf tegen. :'(

Jurgen

Citaat van: Murphy op 10 november 2022, 14:11:07 PM
Citaat van: Jurgen op 10 november 2022, 13:21:38 PM
Dit noem ik nu eens een echt kakdraadje met enorm veel gezeik!

Kan dit niet beter naar de babbelhoek verplaatst worden? Het heeft volgens mij weinig met het grootbedrijf te maken maar is dat gewoon een algemeen verschijnsel. Verder kijken dan het toilet op je werkplek is al niet nodig denk ik, en dat zijn dan je collega's hé!

Lees eerst eens wat er staat..... :-\ :-\ :-\

Klant was naar het toilet geweest

Ja, in een winkel komen klanten
en je bent verplicht om hen het toilet te laten gebruiken.

Chris, lezen kan ik, maar de wereld draait niet alleen om jou hoor. Ik reageerde op het onderwerp, niet op jouw bericht, anders had ik je wel geciteerd.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Floris

Citaat van: Boemeltrein op 10 november 2022, 17:05:15 PM
Het gaat hier in feite om verloning, wie wil er dergelijk onaangenaam werk doen voor een basisloontje waarbij vele gebruikers op je neerkijken alsof je s....t bent? anyone? Dit is geen job die je kiest uit zoveel andere, het is een die je neemt om den brode. Mocht men morgen zeggen hier is 3000 net p/maand dan staan ze aan te schuiven.
Precies dat dus. Heb zelf vroeger (letterlijk) stront staan scheppen (niet op station Berchem maar buiten in een boomgaard) voor beduidend minder geld dan ik nu krijg om een beetje wat modelletjes in elkaar te rotzooien... Ik snap de economische wetmatigheden wel waarom dat zo is, (wie heeft meeste toegevoegde waarde voor t bedrijf etc) maar t deugt natuurlijk voor geen meter, zeker omdat wc's schrobben (en eigenlijk t meeste beroerd betaalde kutwerk) toch wel wat noodzakelijker is dan modelletjes (ok, voor die uitspraak zit ik hier misschien op t verkeerde forum.  ;D)
Het neerkijken op mensen die t klotewerk doen komt denk ik ook wel een beetje voort uit dat ongemak, eigen schuld roepen is een stuk lekkerder dan eens nadenken of t nu wel allemaal zo lekker geregeld is.

Murphy

#50
Citaat van: Jurgen op 11 november 2022, 20:14:30 PM
Citaat van: Murphy op 10 november 2022, 14:11:07 PM
Citaat van: Jurgen op 10 november 2022, 13:21:38 PM
Dit noem ik nu eens een echt kakdraadje met enorm veel gezeik!

Kan dit niet beter naar de babbelhoek verplaatst worden? Het heeft volgens mij weinig met het grootbedrijf te maken maar is dat gewoon een algemeen verschijnsel. Verder kijken dan het toilet op je werkplek is al niet nodig denk ik, en dat zijn dan je collega's hé!

Lees eerst eens wat er staat..... :-\ :-\ :-\

Klant was naar het toilet geweest

Ja, in een winkel komen klanten
en je bent verplicht om hen het toilet te laten gebruiken.

Chris, lezen kan ik, maar de wereld draait niet alleen om jou hoor. Ik reageerde op het onderwerp, niet op jouw bericht, anders had ik je wel geciteerd.

Als je kan lezen,
waarom schrijf je dan dit: " en dat zijn dan je collega's hé! "   :-X :-X
Begrijpend lezen is toch nog iets anders hé.
MSM lidnummer 93911
ODB  lidnummer   2283

doomslu

Aangezien het blijkbaar moeilijk is om op een beleefde manier met elkaar te communiceren wordt de shit hier afgesloten.
Terug naar treinen... ??
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *