Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Modelbeurs in Woluwe

Gestart door Belgaboy, 08 oktober 2022, 20:52:58 PM

Jurgen

Voor modelspoor denk ik dat het verlies van Woluwe niet echt een groot verlies te noemen is.
Er zijn kleinschalerige ruilbeurzen waar veel meer te zien is dan in Woluwe en je kan er nog modelbanen zien ook.

Ik ging er enkel naartoe omdat Olaerts en Van Biervliet er stonden. Het was handig om daar een pakketje af te halen in plaats van helemaal tot Diepenbeek of Ingelmunster te moeten rijden. Verzendkosten werden uitgespaard, het was (voor mij) korter bij huis en al de rest was gewoon meegenomen.
Nu wacht ik gewoon op een beurs waar ze staan of ik rij toch maar tot hun winkel om mijn pakketjes af te halen. Ondertussen doe ik boodschappen of combineer ik het met een dagje shoppen.

Kortom, wat mij betreft, trek de prise er maar uit!  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

JerryCrazy

Citaat van: SirGresley op 20 oktober 2022, 09:48:35 AM
Het einde zo ik niet zeggen, Le Bout en Train (staan onder tegen uitgang naar grote parking), Bram (grote met nederlands accent) en nog een paar kleinere handelaren en particulieren staan er ook nog.
En ja, de verzending langs internet is goedkoper dan de rit naar Brussel. Maar in Woluwe kun je dingen ontdekken, ze vastpakken en goed bekijken.

Helemaal mee eens. Ik ga ook liever naar de beurs dan dat ik op het web koop...

Helaas zijn er nog maar weinig verkopers, CC-Rails is al een tijdje geleden gestopt, en zonder Olaerts vrees ik dat de anderen zullen volgen.