Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

The Beaver Lumber Company

Gestart door Homme des Bois, 05 oktober 2022, 19:58:16 PM

Homme des Bois

. Ik geef jullie hier een klein previewke van wat er te zien is op mijn nieuwe On30 spoorbaan  'The Beaver Lumber Company' die zijn Belgische première krijgt op de MTD expo 22 en 23 oktober.  Het is een 4 meter lange baan vol American Backwoods scenes. Dus ook o.a. The Blue Sky Company en andere bouwsels. die al een artikel kregen in voorbije MSM edities. Uiteraard véééél bomen waarvan de grootste Douglas Pines echt op schaal zijn en dus bijna een meter hoog !!

Dus ik hoop jullie allemaal te ontmoeten op de expo, dan kan je vragen stellen en bewonderen zo veel je wil... ;D ;D ;D

Er is trouwens een artikel gepland over deze nieuwe baan.  Wanneer dit in jullie blad komt moet ge maar aan Guy vragen.... ;) ;)

Robert aka 'L'Homme des Bois'








mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

svvander

Heel erg mooi... leuke thema's en mooi weergegeven. En vooral leuk dat ik nu niet een maand moet wachten op een nieuwe MSM waarin dit leuks staat  :D
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Floris


evan

#4
Ik ben fan :)

The Blue sky Company... dat doet me denken aan die fraaie kit van Sierra West Scale Models.

Zelf sta ik ook op de expo en kan ik dus geregeld wat komen kijken en genieten.  Ik ga ook de Jongens van Branchlines & Backwoods op de hoogte brengen dat ze zeker moeten komen kijken.  Ons lokaal is daar praktisch om de hoek :)

Grts

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Alberke

kijk zie, awel, dat is nu knap zie!
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

SuSke

Er zijn zo een paar banen op onze tentoonstelling waar ik een heeel weekend ga bij staan, genieten en nog meer genieten...
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

mahtoska1

Nie normaal. Ik ben fan. Ik hoop dat ik kan langs komen op MTD.

Herwig

#9
Citaat van: evan op 05 oktober 2022, 22:29:46 PM
The Blue sky Company... dat doet me denken aan die fraaie kit van Sierra West Scale Models.
Evan

zoals u zegt
MSM 228, pag. 45:    "heel dit complex (Blue Sky Cy) is een stevig gewijzigde en aangepaste kit van Sierra West"

Ronald

Zo jammer dat ik niet kan komen kijken.... prachtig! Ik zie dan de foto's voorbijkomen! :) ;)

Succes met uw mooie nieuwe modelbaan!

Kautenbach

.....wow.......

Hoe ontzettend gaaf gemaakt ;D

Homme des Bois

Nog een paar Beaver Lumber Company scenery kiekjes om jullie warm te maken voor de expo.. :D :D







Robert.



Floris


floere