Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Verassingszakken van Noch vraagje

Gestart door Bundesbahnfreak, 03 oktober 2022, 22:05:45 PM

Jurgen

Op beurzen kan je bij Märklin en Herpa ook steeds zo'n zakken kopen. Telkens in 2 maten, een klein of een groot pakketje.

Ooit heb ik het eens bij Märklin gedaan en toen kreeg ik een twee-assig ketelwagentje, zonder doos, uit een setje dat oorspronkelijk 2 of 3 goederenwagens bevatte. Een andere zak was een goederenwagentje van de ene of de andere reis die ze ooit gedaan hadden, deze zat wel in een doosje, maar er was een klep van de doos afgescheurd.

De eerste was wel leuk en heb ik nog altijd. Doet (of deed) dienst in mijn kuistrein. Het andere heeft de doos nooit verlaten en steekt nu ergens stof te vergaren.

Kortom, het is en blijft een grote verrassing wat je krijgt en soms valt het mee en soms valt het serieus tegen.

Wat Herpa betreft heb ik het nog nooit gekocht, geen idee dus wat je daar zou kunnen verwachten. En van Noch wist ik niet dat het bestond.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Bundesbahnfreak

Heb me gisteren toch laten verleiden.  Een set boerderijdieren; koeien, paarden en ezels.  Tof want dat wou ik zo ook wel eens kopen.  Een boompje, komt altijd van pas.  En een weide afsluiting.  Bij nader inzien noemt het " Wundertute".  De nummer op de zak wordt nu door Noch gebruikt voor een ander artikel.  Allez voor de prijs van 9,9 euro kon ik nu ook niet sukkelen.
Grtn Rudy