Oneindige overslag

Gestart door EricZmS, 02 oktober 2022, 20:43:28 PM

EricZmS

Tot mijn grote verrassing kwam ik er vandaag achter dat mijn baan Oneindige overslag in het oktobernummer staat.
Helaas heb ik het exemplaar nog niet in huis, maar heb wel meteen maar de gelegenheid genomen om me ook op dit forum te registreren.
Ik plaats normaal gesproken mijn bijdrages over mijn bouw altijd op het Beneluxforum maar het voornemen is dit in het vervolg ook op dit forum te doen.
In de hoop dat jullie het artikel kunnen waarderen verblijf ik met vriendelijke groet,

EricZmS
ZmS staat voor mijn koffie, zwart met suiker :)

erwin9

Hoi Eric,
Van een verrassing gesproken!!!  Dat je zelfs niet wist dat je werk in Modelspoor Magazine is verschenen  :).
Mooi werk in alle geval, join the club!  Veel lees- en bouwplezier hier ;)

Groetjes,
Erwin
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

EricZmS

#2
Dank Erwin,

Ik wist natuurlijk dat er foto's waren genomen en ik heb ook een tekst aangeleverd echter was onbekend wanneer het gepubliceerd zou worden. Foto's zijn mij in Mei genomen op het Spoor 0 weekend in Oldenzaal.
Mijn eerste bijeenkomst met een eigen baan

Groet,

EricZmS

Gerolf

Tof dat je ons komt versterken, Eric  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

EricZmS

Dank je wel gerolf,
Omdat geduld niet mijn sterkste kant is (bewijsnummer komt via de post) vandaag een kennis gevraagd even bij de Bruna te kijken.
En jawel hoor 6 pagina's maar liefst
Mooie foto's van Gerard. Best wel een beetje trots ;D

Tothebeach

Terecht trots. Als je baan in dit blad komt, mag je dat ook best zijn.

Groet,
Michel