Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Megaaa groot lot

Gestart door Dking, 02 oktober 2022, 20:38:35 PM

Dking

Beste treinliefhebbers

Ik ben sinds kort in het bezit van super maar dan ook super veel modelbouwtreintjes, sporen etc etc.
14 dozen vol.
Dit voor 98% oud (nieuw in de doos)
170 locs
125 wagons
Doos vol met sporen
Te veel om op te noemen.
Als er interesse is mag je me steeds contacteren.
Ben zelf van de Maaskant.

Mvg.

dani

Citaat van: Dking op 02 oktober 2022, 20:38:35 PM
Ik ben sinds kort in het bezit van super maar dan ook super veel modelbouwtreintjes, sporen etc etc.
14 dozen vol.
Dit voor 98% oud (nieuw).
Een beetje meer detail of een lijsteje  (link ernaartoe kan ook )  zou zeker handig zijn....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter


Jurgen

Dennie, ik ga niet zeggen dat je een oplichter bent, maar in het verleden is wel gebleken dat wanneer een bericht als dit het allereerste was, dat het wel louche figuren waren.

Je naam en familienaam staan alvast wel vermeld in je profiel, da's al een goeie start. Maar iets meer detail over wat je precies verkoopt is zeker wel welkom.
Zoals je het nu afficheert, zou ik 100 euro geven voor alles op voorwaarde dat ik het kom ophalen. En betalen gebeurt dan cash, van de ene hand naar de andere. Enkel en alleen omdat ik het niet vertrouw.

Laat gewoon weten wat je precies verkoopt, maak een lijstje of maak foto's en plaats het hier online. Laat dan meteen weten op welke manieren je wil verzenden of in welke regio men kan komen afhalen.

Nogmaals, het kan perfect zijn dat je geen slechte bedoelingen hebt en dat je alles verkregen hebt via een erfenis ofzo waardoor je er zelf geen (of weinig) kennis van hebt, alle respect daarvoor.
Maar "dozen vol" kan vanalles zijn hé. En zijn dat schoendozen of eerder dozen van grootverpakkingen, ook dat maakt al een verschil.

Kortom, je bericht is echt veel te vaag om er iets mee te doen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Dking

helaas weet ik niet hoe ik hier fotos moet plaatsen   :'(

Ronald

Externe uploader zoals Flickr. Kun je gratis wat foto's plaatsen, max 100 of zo. Van daaruit kun je linkjes genereren en die hier neerzetten.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Dirk

gewoon op 2e hands.be zetten, minst gedoe en gebruiksvriendelijk.

mvg

Dirk
2-rail digitaal, Digikeijs DR5000, Loconet van Digikeijs en Rosoft, Peco code 100

Jurgen

Citaat van: Dirk op 05 oktober 2022, 10:26:44 AM
gewoon op 2e hands.be zetten, minst gedoe en gebruiksvriendelijk.

mvg

Dirk

Dat is een optie, maar ik weet dat als iemand hier een link naar 2dehands in het verkoophoekje zet, dat er mensen zijn die de moeite niet doen om te gaan kijken.


@Dking (Dennie): Kijk eens op de link die doomslu (Luc) hierboven heeft gedeeld en probeer om de foto's alsnog online te zetten. Mocht het echt niet lukken, dan kan er nog altijd iemand hier op het forum de foto's voor jou online plaatsen, dat is maar een kleine moeite.

Kijk ondertussen zelf ook eens rond op Ebay zodat je een idee krijgt van de bedragen die geboden worden voor bepaalde modellen. Zo kan je voor jezelf ook bepalen hoeveel je zelf voor een model wil vragen. Alles hangt ook wat af van de toestand van je modellen, zijn ze in nieuwstaat of gebruikt, werken ze nog, is de originele doos voorhanden,...?

En als je vragen hebt over een model, stel ze gewoon hier. Er zit hier zoveel kennis op het forum dat je gegarandeerd wel een antwoord zal krijgen.

Van waar ben je trouwens? Nederland? België? Welke regio? Ik denk dat er mensen genoeg zijn die je gerust willen komen helpen om alles te sorteren en te documenteren.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.