Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Rosoft stopt

Gestart door Dirk, 30 september 2022, 14:04:01 PM

Michael

Citaat van: Bonaza op 30 september 2022, 15:39:31 PM
De lijst blijft groeien.

HST Verhaegen - Van Biervliet - Herman Verschooten - Baliên en nu Rosoft.

Marcel

Marcel op de site van Van Biervliet is niks te lezen over sluiting hoort niet in dit rijtje thuis!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

die heeft eerder al een bericht rondgestuurd(of het stond op zijn site) dat het niet meer mogelijk was te gaan winkelen en dat er afhaaldagen waren en/of af te spreken

Geert

Ik heb nooit een product gekocht bij Rosoft (zelfbouw is mijn hobby), maar ik bewonder Rosoft dat ze hun producten aan een lage prijs verkochten. Maar de huidige trend in electronicacomponenten, aankoopprijs x2 tot x3, moeilijk te verkrijgen enz... aan die lage prijs kan dat niet meer.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Bonaza

Michael,

Bij Van Biervliet is de fysieke winkel gesloten bedoel ik.

Grts

Marcel


mardig23

#19
Citeer

Heb je misschien een linkje Dirk, ik kan het niet meteen terugvinden...


https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=40&t=16761&p=259550&hilit=rosoft#p259550

Thanks, dood en doodjammer, toch?
Mvg Karl

dani

#20
Citaat van: mardig23 op 30 september 2022, 21:27:11 PM
Citaat van: Bonaza op 30 september 2022, 15:39:31 PM
De lijst blijft groeien.
HST Verhaegen - Van Biervliet - Herman Verschooten - Baliên en nu Rosoft.
Marcel
eeuh, Van Biervliet is alive and kicking hoor ;D
OEF, mijn hart sloeg al even over ...
Niet zozeer omwille van het feit dat het VBV zou zijn, of omdat ik ik die meer in het hart zou dragen dan eender welke andere, maar omdat indien zo een "gigant" de deuren zou sluiten om economische redenen, er dan zeker ook nog 'tig andere "kleintjes" radikaal overkop zouden gaan en dat willenwe ook weer niet .... dat gun ik niemand.


Inderdaad zeer jammer voor Wim en voor de modelspoorders die op zijn producten gebouwd hebben en dat nog wilden doen.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: dani op 03 oktober 2022, 11:38:43 AM
voor de modelspoorders die op zijn producten gebouwd hebben en dat nog wilden doen.
sommige van die modelspoorders schoten zichzelf en anderen in de voet als je de man mag geloven !

Ronald

Het is wat het is... er zijn alternatieve en gelijkwaardige producten op de markt. Hoe jammer voor Wim ook, zijn besluit dient gerespecteerd te worden en hij zal er goed over nagedacht hebben. Ik wens hem nogmaals het allerbeste en dat hij mag genieten van een welverdiend pensioen.

Metpetergaathetbeter

dat wensen wij alemaal denk ik  ;)

modelbaanHO

Citaat van: Bonaza op 30 september 2022, 15:39:31 PM
De lijst blijft groeien.

HST Verhaegen - Van Biervliet - Herman Verschooten - Baliên en nu Rosoft.

Marcel

Ik heb lang het forum niet meer bekeken omdat er hier een hoop zever wordt verkocht.
In het eerste topic dat ik lees is het weer zover.
Waar komt in godsnaam dit lijstje weer vandaan !

Verhaegen - geen fysieke winkel, maar bestellen via webshop, mail of telefonisch en afhalen volgens afspraak
Van Biervliet - geen fysieke winkel maar webshop
Verschooten - is bij mijn weten nog steeds open
Baliën - idem (tenzij de treinenwinkel wordt bedoeld maar die is al jaaaaaren toe)

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

eric

ik dacht dat dit draadje over Rosoft ging?  :-\

Ronald

Citaat van: modelbaanHO op 03 oktober 2022, 15:42:48 PM
.. omdat er hier een hoop zever wordt verkocht.

Hij zegt het zelf  ;D ;)