Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

onderdelen (of lijst ) van NMJ Nohab schaal H0

Gestart door stoomlokje, 24 september 2022, 11:53:10 AM

stoomlokje

Beste forumleden.
Ik ben sinds kort in het bezit van een HLD 53 van NMJ
Na nazicht blijkt dat de 2° NEM schacht van de loc ontbreekt in het onderdelenzakje.
Is hier iemand ie mij aan dat onderdeeltje kan helpen , of eventueel een artikel nr. kan bezorgen , ( ik veronderstel dat de basis van al die NoHAB's hetzelfde is ) want ik zit met de handen in het haar  ( wat er de laatste tijd nog van overblijft )
De verkoper ( handelaar geeft niet thuis na herhaaldelijk een mailtje te hebben gestuurd.
Groetjes,
Saskia

trainspottingjr

Ik zal morgen eens kijken of er een onderdelenlijst toegevoegd is bij men 5404 van NMJ
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

trainspottingjr

Helaas heb ik geen onderdelenlijst aangetroffen in men verpakking
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

Thierry1970

Hallo,

Blijkbaar steekt NMJ geen onderdelenlijst bij z'n loks (heb er althans ook geen bij mijn modellen).
Misschien kan je te rade bij je verkoper of ook nog een mailtje sturen naar germany@nmj.eu in Köln.
Succes.

stoomlokje

Dat heb ik naar beiden gedaan , met de nodige foto's, maar krijg géén reactie meer
Zomin van Xtrain24 als van de kelense handelaar.

grtjs,Saskia

Peter

Saskia, stuur eens een mailtje (kan ook in het Nederlands) naar modellbahnshop Lippe. Zij verkopen tenslotte ook
alles van NMJ

https://www.modellbahnshop-lippe.com/
Met vriendelijke groeten
Peter