MOBEXPO 2023 - 15 & 16 april 2023

Gestart door renstimpie, 02 september 2022, 18:21:52 PM

Ludwig

De eerste expo waar ik na lange tijd weer naartoe kan.
Kijk er naar uit!
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

renstimpie

Namens alle leden van MSC HET SPOOR, de mobexpo-groep willen wij alle bezoekers, exposanten & handelaars bedanken!  MOBEXPO 2023 was voor ons een topeditie!   We houden jullie op de hoogte van de volgende editie!

svvander

Superleuke Expo en extreem goed georganisseerd. We zijn blij dat we langsgekomen zijn. Proficiat aan de organisatoren en tot binnenkort.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

rgp

Het was gewoon top !
De ruimtes goed ingedeeld, gangen breed genoeg.
Misschien twee aandachtpunten:
1. Op zaterdag om 13 u ...... geen sandwiches of broodjes meer.Oplossing: taart gegeten
2. Parking: zaterdag om 10u30 een half uur rondgereden.  Kan er op de naburige school geen beroep gedaan worden voor extra parking ? Oplossing: met trein komen ?

Tot binnen twee jaar

Roland

Herwig

#64
   Mobexpo was plezant en prima opgesteld ... (zondagvoormiddag)

   Zondag 09.59u:    meer dan P-plaats genoeg op het pleintje-met-bomen, aan het hekwerk "NoordVleesVanGool" met oerwoud erachter

Metpetergaathetbeter

Een beurs om als club trots op te zijn !

755philippe

Heb zaterdag 5 min rondgereden rond 11u geen parkeerplaats. Beetje verderop geparkeerd op de parking van Carrefour. Wel opletten dat je voor sluitingstijd je auto van de parking rijdt want er staan slagbomen (en die stonden open tijdens openingsuren) maar nadien zou je wel eens pech kunnen hebben dat je te voet naar huis kunt.
Mvg

jakke

Citaat van: svvander op 17 april 2023, 10:46:55 AMSuperleuke Expo en extreem goed georganisseerd. We zijn blij dat we langsgekomen zijn. Proficiat aan de organisatoren en tot binnenkort.
Na mijn bezoek,vanuit borgerhout met tram en bus , wil ik met de woorden en formulering van bovenstaande mijn waardering uitdrukken voor deze tentoonstelling en beurs .
Ook heb ik live de reclameman voor dit event " renstimpie" kunnen feliciteren met zijn vele gewaardeerde voorproefjes op het forum.
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Floris

Ik kwam zaterdag rond t middaguur aanlopen, vond n parkeerplaatsje voor de benenwagen bij doublenghien en uh ja hoewel t plan was om alleen even baantjes te komen kijken zaterdag ging ik pas zondagavond naar huis, denk dat dat wel zo'n beetje genoeg zegt toch...

Oh, nogmaals dank aan Evan en Jona voor de parkeerplaats tussen zaterdag en zondag, dank aan Alan voor t niet snurken op de parkeerplaats en dank aan de mug voor t vrij snel opsodemieteren.
Qua serieus, dank aan de organisatie, heb me uitstekelijk vermaakt!

erwin9

Bij deze wil ik graag iedereen die onze MOBEXPO tentoonstelling heeft bezocht, van harte danken. Wij hopen dat we konden voldoen aan jullie verwachtingen. Meer dan een jaar "voorbereiding", veel stress, veel onderhandelen met allerlei mensen, veel verhuizen van materiaal van ons clubgebouw naar t'Bauhuis (gelukkig maar vierhonderd meter daar vandaan  ;) ) en enkele slapeloze nachten, resulteerden in een zeer geslaagde tentoonstelling, en ook in een onverwacht hoog aantal bezoekers.
Bezoekers, standhouders, handelaars en onze vrienden- clubs annex modelbanen, waren unaniem tevreden. Veel lof over onze organisatie, waarvoor een welgemeende dank van ons. Het zou ons nooit gelukt zijn zonder onze fantastische leden! Dat motiveert ons om op de ingeslagen weg verder te gaan. Het MOBEXPO team mag zijn handjes kussen om onze vele leden die zich volledig vrijwillig en vol enthousiasme hebben ingezet om jullie het beste van het beste te mogen bieden.
Nogmaals hartelijk dank voor jullie bezoek.
Langs onze kant zitten we nog altijd met onze voetjes in een ijsbadje vanwege de vele kilometers "slenteren" van de laatste vier dagen (opbouwen, afbreken, broodjes maken, drankjes tappen, aanvoeren, afvoeren, ... en nog zoveel meer ;D ). 

Ons volgende evenement staat alvast in de voorbereiding; onze club-tentoonstelling in onze eigen lokalen, op zaterdag 9 en zondag 10 september 2023. Niet zo groot als MOBEXPO, maar zeker zo gezellig  :)
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

Jappy

Het was een superexpo. Prachtige baantjes, leuke standhouders, leuke gesprekken gehad... Niets dan lof!
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 17 april 2023, 12:02:29 PMEen beurs om als club trots op te zijn !
en zelfs een klein beetje gezonde jaloerzie  van te hebben  ;)

Martin Welberg

Ook wij bedanken de organisatie voor de strakke opzet en planning, houden ons aanbevolen om met onze stand over 2 jaar weer deel te nemen. Het is ons uitstekend bevallen in Belgie en de samenwerking als geheel met TSD.

Voor de Belgische liefhebber van onze producten, we zijn aanwezig bij de tentoonstelling van de MSKK, tot aan de Kust zou ik zeggen!

T13 rules

Citaat van: Martin Welberg op 18 april 2023, 10:12:22 AMOok wij bedanken de organisatie voor de strakke opzet en planning, houden ons aanbevolen om met onze stand over 2 jaar weer deel te nemen. Het is ons uitstekend bevallen in Belgie en de samenwerking als geheel met TSD.

Voor de Belgische liefhebber van onze producten, we zijn aanwezig bij de tentoonstelling van de MSKK, tot aan de Kust zou ik zeggen!
Wij kijken alvast naar uit naar een leuke samenwerking!
 

Jurgen

Het was de eerste keer voor mij. Vorige jaren iedere keer overgeslagen omdat ik Dortmund al deed (ook dit jaar ga ik er terug naartoe).

Dit jaar ben ik dus wel geweest omdat het gewoon lang geleden was dat ik nog modeltreintjes gezien had. Het werkt trouwens ook een beetje therapeutisch, ik vergat even alle gezondheidsproblemen die ik het afgelopen anderhalf jaar heb gehad.
Of ik nog terug ga, dat weet ik niet. Maar aan de kwaliteit zal het zeker niet gelegen hebben!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.