Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MOBEXPO 2023 - 15 & 16 april 2023

Gestart door renstimpie, 02 september 2022, 18:21:52 PM

renstimpie

Na lang wachten is het dan eindelijk zover..  terug een MOBEXPO!   Vol enthousiasme gaan we ervoor!   

Op 15 & 16 april 2023 mag je terug een mooie beurs verwachten in het Bauhuis te Sint Niklaas.  Reserveer de datum alvast in je agenda!!



svvander

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

renstimpie

#2

Jurgen

Misschien kom ik deze keer eens langs. Ik ben er nog nooit geweest en het valt gelukkig niet samen met Dortmund, dat is een week later pas.

Is dit vergelijkbaar met de MSM-expo in oppervlakte? Ik kan het wat moeilijk inschatten.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

SuSke

Qua oppervlakte is het ongeveer de helft van 'De Grote Modelspoor Expo' van MSM/TMM.

Maar hoe dan ook een leuke beurs om langs te lopen en om op te staan met een baan.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

renstimpie

Onze eerste modelbaan voor Mobexpo staat op https://www.mobexpo.be/modelbaan:   "Met den blauwe naar Lillo" van Mobov vzw. 


renstimpie

Tweede baan in de rij is Boudois van Patrick Raes.  Pure sfeer!  Je weegt jezelf terug in de jaren '80 of '90 in onze Ardennen



Wil je deze baan nogmaals in het echt zien!  Kom op 15 & 16 april naar MOBEXPO!

renstimpie

Nummer 3 en ook niet de minste!   Alan komt ons ook vervoegen met Double Enghien!  Deze mooie modelbaan neem ons mee naar een speciaal sfeertje!  Geniet mee van de details op MOBEXPO, op 15 & 16 april 2023!


Michael

Ik heb Mobexpo alvast in de agenda staan, wellicht komen we met 3 man.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

organiseren we daar op beide dagen eens een MSM ontmoetingsmoment ?


renstimpie


renstimpie

Door onze deelname aan Houten op Rail(s)  moet ik jullie nog twee baantjes laten weten!  Baan 1



De baan van Robert Goeyvaerts 'The Beaver Lumber Company' is eens iets anders! Ja hoor, zelfbouw, rondom rond zichtbaar, talrijke details en superafgewerkt ! Benieuwd naar deze parel? Kom dan een kijkje nemen op MOBEXPO 2023, op 15 & 16 april 2023.

renstimpie



Museumbaan Puurs met Aansluiting Duvel - stond al enkele jaren op onze lijst!   Eindelijk komt ze in haar volledige opstelling naar MOBEXPO!   Het station Puurs dat ook ooit op de lijn Mechelen - Terneuzen lag breng historisch erfgoed tot leven!  Trots op één van onze leden zijn verwezelijking!

renstimpie



De A4 diorama's on Tour komen naar MOBEXPO!  Verschillende diorama's staan mooi opgesteld.!  Kom kijken naar de verschillende pareltjes.