Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 227

Gestart door Geert, 01 september 2022, 21:31:22 PM

Johnnytrein

Waar is de tijd dat de post bedeling 2 x per dag gebeurde.  :(
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Metpetergaathetbeter

hier is het in principe 2maal  (di-do)maar tijdschriften lijken daar niet echt altijd aan onderhevig te zijn, ik heb ze vaak ook op de andere dagen ,wellicht invulling van het werk (ontlasting voor de dagen daarop)

Jurgen

Ik krijg mijn magazine meestal op de dag zoals het aangekondigd is, of een dag later. Meestal dus op donderdag op vrijdag. Uitzonderlijk gebeurt het dat ik het pas op maandag krijg.

Wanneer je voor jezelf weet wanneer je het magazine normaal krijgt, kan je een week nemen vooraleer je een berichtje stuurt dat je niets ontvangen hebt.


Ik heb er ooit al eens mee gelachen dat men eeuwen geleden langs 7 koninkrijken moest passeren waarbij men berg en dal moest overbruggen, enkele draken moest trotseren en een paar legers moest verslaan, maar na een week was je bericht bij de koning.
Tegenwoordig duurt het even lang om pakweg de Schelde over te steken... En dan is men alleen nog maar de Schelde over!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

D_Loc

Hier in Zoetermeer (NL) vandaag aangekomen.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Gert1

Hier nu ook. Lijkt erop dat de post deze keer extra veel tijd nodig had.

mvg,
Gert

Johnnytrein

Was hier vorige week vrijdag reeds
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

doomslu

Zou iedereen die hem vandaag nog niet ontving dit hier willen posten, dan gaan we kijken wat er waar mogelijks scheef gelopen is.
Misschien wel even wachten tot de postbode voorbij is?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

vyncky

Citaat van: doomslu op 09 september 2022, 09:44:34 AM
Zou iedereen die hem vandaag nog niet ontving dit hier willen posten, dan gaan we kijken wat er waar mogelijks scheef gelopen is.
Misschien wel even wachten tot de postbode voorbij is?

Zat bij mij vorige vrijdag bij de post.

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

5910

Nog steeds niets ontvangen.

Gerolf

Hier ook nog niets ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

factageklerk

dat is al een hele week dat er miserie is bij de post , ook bij het leveren van  pakjes