Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 227

Gestart door Geert, 01 september 2022, 21:31:22 PM

Geert

Morgen 2september in de brievenbus  ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Jep, ontvangen maar nog niet gelezen. De warme temperaturen maken me wat lui...  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Boemeltrein

Woah, 't is waar, die 2 maanden zijn alweer voorbij, terug MSM in de brievenbus  :D

Metpetergaathetbeter

hier stak hij gisteren ook in de brievenbus. Al eens doorbladert en ik vond het best grappig dat men vermelde van een  model dat het al jaren probleemvrij was, ik dacht gewoon dat dat vanzelfsprekend was. Hetgeen ik ook kan beamen voor dit model alvast.

Ronald

Een mooi artikel van onze 1e US Convention die we afgelopen mei gehouden hebben in Aalten. MSM/Gerard, dank voor het leuke artikel wat goed is voor ons als promotie.

Gert1

Wanneer vindt de verzending naar Nederlandse abonnees plaats?

mvg,
Gert

vyncky

Nog steeds niets ontvangen in Kalmthout, :( terwijl er 500m verder wel geleverd is.  ???

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Metpetergaathetbeter

jouw facteur is misschien modelspoorliefhebber, trouwens wordt dat hier een paar km verder gedrukt (dacht ik of toch ooit al) en dat is ook geen garantie

Gert1

Wat ik me dan afvraag: wordt niet alles tegelijk aangeboden bij de post? Gaat het soms in een aantal batches en verklaart dat dan dat er soms dagen tussen kan zitten?

mvg,
Gert

Metpetergaathetbeter

juist op de juiste hoop liggen zo te horen en dit op meerdere plaatsen(verzenden, sorteren, uitdragen en vooral de dag je post wordt bezorgd !)

doomslu

Citaat van: Gert1 op 07 september 2022, 12:28:42 PM
Wat ik me dan afvraag: wordt niet alles tegelijk aangeboden bij de post? Gaat het soms in een aantal batches en verklaart dat dan dat er soms dagen tussen kan zitten?

mvg,
Gert
Voor zover we weten wordt alles op hetzelfde ogenblik naar de post gebracht door de drukker.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

5910

Hier nog steeds niets in de brievenbus, zit al vol spanning te wachten vanaf 2 sept. :'(

Gert1

Citaat van: doomslu op 07 september 2022, 13:39:35 PM
Citaat van: Gert1 op 07 september 2022, 12:28:42 PM
Wat ik me dan afvraag: wordt niet alles tegelijk aangeboden bij de post? Gaat het soms in een aantal batches en verklaart dat dan dat er soms dagen tussen kan zitten?

mvg,
Gert
Voor zover we weten wordt alles op hetzelfde ogenblik naar de post gebracht door de drukker.


Tja, dan duurt het wel erg lang... Hoe lang nog wachten totdat we aan de bel moeten trekken wegens kennelijk in de post verloren gegaan?

mvg,
Gert

Metpetergaathetbeter

hoeveel keer per week is er postdeling ?