MODELSPOOR 2022 by MTD - 22 & 23 oktober 2022 in Edegem (B)

Gestart door SuSke, 27 augustus 2022, 00:30:20 AM

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Ronald

Frans, de foto's zijn van erg klein formaat... en dus niet echt goed vergrootbaar als je ze in Flickr aanklikt.

SuSke

#47
Weet ik Ronald, de originele formaten zijn opgevraagd bij de fotograaf van dienst :)

UPDATE: Formaat van de foto's is aangepast
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Stedahult

Nou Frans, maar goed dat ik je op 1 gestemd
heb. Die zoen ontvang ik wel op Rijswijk  8)
Mvh. Steef

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

D_Loc

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Floris


Michael

Dirk dank voor al het werk wat je in dat filmen stopt, niet alleen om het te delen hier maar ook weer leuk om alle mensen die niet in de gelegenheid waren toch wat te laten zien van deze zeer geslaagde tentoonstelling.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

dank aan onze verslaggever ter plaatse die ons van Modelspoor bijzonder fraaie beelden levert, eigenlijk wordt het veel te weinig gezegd :)

D_Loc

#56
Graag gedaan hoor  ;)

De baan Das Enntal, dit is tevens mijn laatste video van deze expo.

Nog even alle links onder elkaar:

Onderstaande banen had ik al op andere expo's gefilmd:
Bayou Tallahatchie - Modelspoor Expo 2016
Vaerwegh Dok - OntraXS! 2018 (en tijdens Modelspoor Expo 2016 https://youtu.be/bN5FJBLZd9U)
De Graafstroom - OntraXS! 2019
Greifenbachtalbrücke - OntraXS! 2022
Arbutus Corridor - OntraXS! 2022
Ruebensville Farmers Feed Mill - OntraXS! 2022

[Edit]
Alle links nog even verzameld.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Luc

Oufti!

SuSke

Bedankt voor de mooie filmpjes Dirk. Ze zijn een waardevolle herinnering aan een fijn weekend.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Citaat van: SuSke op 29 oktober 2022, 20:42:10 PM
Bedankt voor de mooie filmpjes Dirk. Ze zijn een waardevolle herinnering aan een fijn weekend.

Helemaal mee eens  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw