MODELSPOOR 2022 by MTD - 22 & 23 oktober 2022 in Edegem (B)

Gestart door SuSke, 27 augustus 2022, 00:30:20 AM

doomslu

Jurgen, geef je bestelling door via abo@metamediagroep.be. Zo kunnen de dames het gevraagde voor je reserveren.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Citaat van: doomslu op 18 oktober 2022, 08:18:54 AM
Jurgen, geef je bestelling door via abo@metamediagroep.be. Zo kunnen de dames het gevraagde voor je reserveren.

Dat heb ik meteen gedaan nu. Het zijn er slechts 4, maar nu ben ik wel zeker dat ik niet tevergeefs kom. Jaargang 2021 ligt er nu maar gestapeld bij, jaargang 2022 ligt een beetje verspreid, dus die kunnen dan eindelijk in een map. En ik ben safe voor de jaargang 2023 en 2024.
Als alles goed gaat, dan kan ik de volgende mappen eindelijk weer aankopen tijdens de MSM-expo van 2024.

Ergens tussenin zal ik ook mijn abo nog moeten verlengen vrees ik, de vraag is alleen wanneer... Komt wel in orde, jullie sturen toch een mail hé.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

#17
Er wordt inderdaad een mail gestuurd. Hopelijk komt die niet in de spam terecht...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

steamdriven

Ik kom zoals bijna elk jaar ook zeker langs. Altijd de moeite.
Maar niemand die me er kent gelukkig... Dit jaar is het ook mijn verjaardag dus misschien ben ik dit jaar wel herkenbaar aan een gouden kroontje! ;D
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

Metpetergaathetbeter

mocht het ons lukken te komen  dan gaan wij geregeld eens "Bart roepen"  ;D ;)

Jurgen

Citaat van: doomslu op 18 oktober 2022, 13:09:16 PM
Er wordt inderdaad een mail gestuurd. Hopelijk komt die niet in de spam terecht...

Ik heb eens nagekeken wanneer ik vorige keer betaald heb. Blijkbaar vorig jaar in november nog maar, dus ik ben nog een jaartje safe aangezien ik steeds voor 2 jaar betaal. En tot nu toe is die mail altijd al correct in mijn gewone mailbox terechtgekomen.


Het zal trouwens de eerste keer zijn dat ik naar Edegem ga, ik laat me dus verrassen!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Snobby Crash

Vandaag naar MTD geweest en het was er echt super!
Een grote expo, maar dan op een kleinere schaal!
Heel wat mooie en nog mooiere baantjes gezien, en enkele echte toppers!!!

Mooie en goed georganiseerd, de moeite waard om te bezoeken!

Greetz Geert

GDE

Echt de moeite en een aanrader om eens te gaan . Zoals gewoonlijk mooie banen te zien . Ik heb er enorm van genoten. Proficiat aan alle medewerkers en exposanten.

Koen

Het was echt een toffe expo die qua kwaliteit echt wel kan concurreren met de grote expo's. Het fijne aan MTD is dat dit telkens een beetje "thuis komen" is. Het is er altijd gezellig en de hartelijkheid en warmte waarmee je ontvangen wordt, is alsof je in je eigen vriendenkring ontvangen wordt! Bedankt MTD. Een dikke pluim op jullie hoed!!!
Moest ik de tijd gehad hebben, zou ik er heel de dag gezeten hebben maar helaas ...
Ik heb er in ieder geval ten volle van genoten en ik kijk weeral uit naar de volgende editie!
Nog een paar foto's voor diegene die deze prachtige expo moet missen of twijfelen om te gaan  ;).

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr

Untitled by Koen Vaganée, on Flickr


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Stedahult

Koen, je slaat de spijker op de kop!
Wij hebben ons gisteren prima vermaakt.
Veel mooie baantjes waarvan bijna elke
modelbouwer blij van word.
Mvh. Steef

Peter

Spijtig genoeg dat we niet kunnen komen. Verdomme toch :( :( :(
Met vriendelijke groeten
Peter

svvander

Dat het weer plezant was! Niet alleen de baantjes, maar ook steeds de leuke gesprekken met organisatoren en deelnemers.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Ronald

Als ik mijn medewerking niet toegezegd had hier aan een lokale vereniging was ik zeker even naar Edegem gekomen. Maar dit had toch voorrang hier en was ook zeker succesvol.

Mooie foto's van mooie banen daar in Edegem! 8)

pandur

Super mooie en gezellige Expo !
MTD-Traxx  !
Proficiat aan de organisatoren
Eric
NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.10 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.2 (2.7.9)

Stedahult

Citaat van: Ronald op 23 oktober 2022, 19:17:42 PM
Als ik mijn medewerking niet toegezegd had hier aan een lokale vereniging was ik zeker even naar Edegem gekomen. Maar dit had toch voorrang hier en was ook zeker succesvol.

We hebben je niet gemist  8)
Mvh. Steef