Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Rosoft tijdelijk gesloten?

Gestart door Belgaboy, 17 augustus 2022, 21:34:45 PM

Belgaboy

Iemand enig idee wat hier aan de hand is?
Voor mijn nieuwe baan zou ik bezetmelders willen bestellen maar de online shop lijkt leeg te zijn...
ESU ECoS 2.1, iTrain.

Metpetergaathetbeter

bij mij gaat het wel en ik dacht bij bestellen staat "Wij zijn tijdelijk gesloten"

Metpetergaathetbeter


stoomlokje

als ik naar de site ga krijg ik de melding van mijn beveiliging:: verbinding is onderbroken vanwege infectie : URL: Blacklist

PietB

Citaat van: stoomlokje op 18 augustus 2022, 00:30:25 AM
als ik naar de site ga krijg ik de melding van mijn beveiliging:: verbinding is onderbroken vanwege infectie : URL: Blacklist
Het kan natuurlijk dat de site op de een of andere blacklist staat bij een bepaalde provider.
Er is in die hoek van het internet nogal wat wild groei.
Maar je zou natuurlijk ook  Wim even een email kunnen sturen met de vraag wat er mis is.
https://www.rosoft.info/EMail.html

grt Piet.

Ronald

Hier inmiddels dezelfde melding.... toch vreemd. Denk dat Wim toch iets niet helemaal in orde heeft met zijn site.

Klaas Zondervan

Ik heb dit in mei al meegemaakt. Melding van mijn virusscanner (AVG) dat zijn site op een blacklist staat.
E-mail naar Wim gestuurd waarop hij antwoordde dat zijn site regelmatig wordt gecontroleerd op ongeregeldheden en dat er niks mis is. Het probleem zit volgens hem in virusscannaers die te kritisch zijn.

Ronald

Tja, dan doet Wim zichzelf te kort. Ik kom er simpelweg niet op en dan zal die AVG virusscanner (en met al die andere scanners) toch wel gelijk hebben ;)

SuSke

Ik heb geen probleem om op de site te komen...

Bij het Nederlandse zusterforum werd gemeld  dat 'de winkel' tot eind augustus gesloten zou zijn volgens een persoonlijke melding door Wim.

De mens heeft ook recht op een vakantie of gewoon rust.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Belgaboy

Dank je voor die info Frans.

Ik had (en heb) ook geen probleem om op Wim's site te geraken maar kan er niks bestellen.
We zullen nog een weekje geduld uitoefenen  ;)
ESU ECoS 2.1, iTrain.

Ronald

Citaat van: SuSke op 18 augustus 2022, 11:51:37 AM
De mens heeft ook recht op een vakantie of gewoon rust.

Tuurlijk. Maar zijn site heeft blijkbaar een naastliggend probleem door die meldingen. En als mensen niet op de site kunnen komen gaan ze (als de shop weer actief is na de vakantie) ook niet kopen omdat ze simpelweg niet op de site kunnen komen. En dan doet Wim zichzelf toch te kort vrees ik ;)

Michael

Ik kom gewoon op de site, als je op het tabblad bestellen klikt krijg je o.a. te lezen tijdelijk gesloten. Had fijn geweest als daar bij stond tot wanneer dat zou duren. Nu weet je het niet als je op de site kijkt en moet je het weer van een melding op een forum hebben, slordig vind ik dat.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

stoomlokje

ik krijg echter nog altijd dezelfde foutmelding , zodus ik kan niet op zijn website gaan. ( ben er nochtans ook klant )

Klaas Zondervan

Hij heeft 2 websites.

https://www.rosoft.info geeft nu een melding: deze site is niet bereikbaar.

https://rosoft.biedmeer.nl/ zegt: wij zijn tijdelijk gesloten.

Belgaboy

Klaas,

Beide sites zijn wel degelijk benaderbaar, ik vermoed dat het probleem zich elders stelt...PC? Virusscanner?...
ESU ECoS 2.1, iTrain.