Auteur Topic: Een herbeginner, landverrader!!  (gelezen 2868 keer)

Online Havoc

• Forumlid
  • Voornaam: Johan
Re: Een herbeginner, landverrader!!
« Reactie #30 Gepost op: 09 oktober 2022, 09:54:09 am »
Dag Tony! Ik heb je terugkeer gemist maar daarom niet minder welkom. Dat is van de tijd van de opstart van de forumbaan geleden zeg toen we probeerden een Z versie op poten te krijgen. (2007 of zoiets)
Expert in non-working solutions.
Komt alleen nog tijdens het weekend.

Offline tonycabus

• Forumlid
  • Voornaam: Tony
« Reactie #31 Gepost op: 11 oktober 2022, 23:31:06 pm »
En als ik me goed herinner had jij zelfs een live steam projectje op poten gezet, met één oscillerende cilinder. Of word ik nu tóch dement? Tot nu toe kon ik me verheugen op Alzheimer Light, maarrrr... je weet het ook hé, het verstand komt met de jaren, maar gààt er óók mee!!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Offline Jurgen

• Forumlid
    • Fietssporen
  • Voornaam: Jurgen
« Reactie #32 Gepost op: 12 oktober 2022, 09:55:53 am »
Hey Tony, heb jij mijn pb gekregen? Ik had je een berichtje gestuurd met de code om je foto's meteen zichtbaar te maken. Copy paste in je bericht en alles staat online.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Online Havoc

• Forumlid
  • Voornaam: Johan
« Reactie #33 Gepost op: 12 oktober 2022, 11:06:53 am »
En als ik me goed herinner had jij zelfs een live steam projectje op poten gezet, met één oscillerende cilinder. Of word ik nu tóch dement? Tot nu toe kon ik me verheugen op Alzheimer Light, maarrrr... je weet het ook hé, het verstand komt met de jaren, maar gààt er óók mee!!

Geen schrik hebben Tony, je hebt geen Alzheimer. Ik was toen bezig aan zo'n locje. Het is af geraakt maar ik denk dat dit ergens op het oude forum stond.
Expert in non-working solutions.
Komt alleen nog tijdens het weekend.