Dag Allen,
Ja mijn "fout"

, ik heb niet naar de naam van de club gevraagd, was gewoon blij dat Tiefengraben nieuw plekje heeft gevonden, maar mijn minibaantje is niet geheel verdwenen.
Hier een snelle foto van de huidige uiterlijk. Handzame modules, die bij niet gebruik in een hoek staan opgesteld. Tiefengraben stond permanent opgesteld op de zolder en uiteindelijk in de weg.

Ik heb het Fiddle Yard om moeten bouwen om te kunnen aansluiten aan Gams.
Ook had ik een probleem, dat nu nog speelt in Gams. De Roco H0e wissels hebben geen aandrijving, ik zet ze met de hand om, maar dan blijft de wisseltong niet altijd goed aangesloten liggen en krijgt de wisseltong geen rijspanning. In Gams heb ik dat opgelost door enerzijds de wisseltongen aan te sluiten en het omzetstukje wat ruwer te maken, waardoor er weerstand ontstaat en de wisseltong aangedrukt blijft. In het Fiddle yard heb ik onderstaande "Billiglösung" gevonden. Door de steldraad aan te draaien in de kroonsteen ontstaat ook weerstand en is hij toch ook om te zetten. Hierdoor blijft de wisseltong aangedrukt, maar ook hier heb ik de wisseltongen voorzien van draden.
Wellicht niet moeders mooiste wisselaandrijving, maar wel effectief.
Groet Aad