Frustraties ?? nee, niet echt

Gestart door Peter, 31 juli 2022, 18:14:39 PM

Peter

kreeg bij toeval een foto in handen van dingen die ik vroeger graag deed om
andere modelspoorders te helpen. Eigenlijk is dat nog zo, alhoewel ...soms heb ik er spijt van.
Op de foto ben ik voor de x te keer bezig een set bruine Dacker pakwagens voor bovenleidings werken,
te monteren. (nadien spuiten en decals aanbrengen) Ja, dat was een aangename bezigheid

Het spijitige resultaat.....ik heb NOOIT een set voor mezelf gehad, want die waren nergens meer verkrijgbaar
Maar ik heb er wel plezier aan gehad, net als het monteren van Jocadis loks en L-rijtuigen en het doet me nog meer plezier als ik sommig forumleden ook anderen zie helpen. Daarvoor dient dit forum eigenlijk toch, nietwaar??

PB010036-2 by Peter Verlooy, on Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

Michael

Peter altijd fijn als je iemand kan helpen, heb ik vroeger ook vaak gedaan totdat ik thuis de opmerking kreeg dat ik vaker weg was dan thuis. Een goed evenwicht is wel noodzakelijk.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Floris

boah, als je dr maar lol in gehad hebt. Dit weekend ook voornamelijk bezig geweest met andermans treinen op weg helpen en heb me ruimschoots geamuseerd, al zal ik de koelkast terug moeten volmaken. 8)

Ludwig

Citaat van: Floris op 31 juli 2022, 19:48:45 PM
boah, als je dr maar lol in gehad hebt. Dit weekend ook voornamelijk bezig geweest met andermans treinen op weg helpen en heb me ruimschoots geamuseerd, al zal ik de koelkast terug moeten volmaken. 8)
Toch niet met Heiniken hoop ik 😃🙃
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Floris


Metpetergaathetbeter

ik dacht dat ze U iets meebrachten om in die koelkast te steken  ;)

Floris

de dagelijkse boodschappen met t OV uit brussel laten komen lijkt me nou niet direct efficient...  :P

Alan On Track

Carapils, met bijhorende kledij.  ;)
Modelbouw is een kunst

dani

Citaat van: Michael op 31 juli 2022, 19:00:20 PM
totdat ik thuis de opmerking kreeg dat ik vaker weg was dan thuis. Een goed evenwicht is wel noodzakelijk.
Ditto....    En op den duur ben je zo veel met andermans kusjes bezig dat die van jezelf er aan in schieten.
Evenwicht / balans is zeker nodig !   
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Jurgen

Ach, er zijn bouwers en er zijn niet-bouwers. De ene heeft meer plezier aan het bouwen zelf, de andere verafschuwt het. Gelukkig dat er zo'n mensen zoals jij zijn Peter.

Onlangs heb ik een gedeelte van een LEGO-model voor mijn neefje verder afgewerkt. Ik heb me daar zo hard mee geamuseerd, de goesting om verder te bouwen was er wel, maar het zou me te ver brengen. En hij moet er zelf ook iets van leren, dus laat hem zelf ook maar iets doen!
Maar het pikte toch om het onafgewerkt te laten staan hoor.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.