Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

PeterC terug online!

Gestart door PeterC, 30 juli 2022, 21:01:09 PM

PeterC

Dankzij Kurt, die ik deze morgen in de Delhaize tegen kwam en dat ik jammergenoeg onze conversatie moest onderbreken of mijn diepvries schorseneren waren ontdooid, ben ik terug online!
Kurt heeft mij terug goesting doen krijgen! ...en as dinsdag kunnen we lang praten!
Groetjes, Peter


Koen

Welkom terug Peter  :).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

Blij je weer te horen Peter en welkom  ;)

PietB

#3
Leuk je weer online te zien Peter!

grt Piet.

raf

Peter welkom terug zou ik zeggen
En modelbouw is zoals een ziekte
Je kunt ze wel bestrijden maar eens om de zoveel tijd steekt het terug de kop op

Gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Murphy

Zonder woorden.......

Klikken moet ge doen, hieronder.

https://youtu.be/xZzEzDkeHzI?t=44

;)
MSM lidnummer 93911
ODB  lidnummer   2283

Geert

#8
Peter,
ikke blij dat je terug online bent. Kunnen we terug brainstormen over onze elektronica experimenten  ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Pierre

Groet Pierre.


PeterC

Even wat uitleg waarom ik zolang afwezig was: werken, overuren tot en met! Even geen zin meer! Covid: werken tot en met en bijna geen adempauze....
Begin dit jaar een zwaar arbeidsongeval gehad en mijn rechterknie volledig naar de kl*ten. De zolder geraakte ik niet meer op. Met moeite nog naar de slaapkamer op de eerste verdieping!
Nu een brace op mijn rechterknie en eindelijk geen pijn meer! Ik ben te jong (57) voor een nieuwe knie.  En op 3/1 /23 ga ik nog 8 maanden werken 😉🙃
Groetjes, Peter


PietB

Wat een rot tijd moet dat geweest zijn voor je Peter.
Fijn dat je met een brace wel weer pijnloos kunt leven.

Citaat van: PeterC op 29 augustus 2022, 21:54:46 PM
Ik ben te jong (57) voor een nieuwe knie.
En ik met mijn 74 ben te oud voor twee nieuwe knieen.
Zeggen ze hier in NL. :-\

grt Piet.

Michael

Peter nog een goed herstel en het is niet voor niets dat je in 2023 nog 8 maanden gaat werken en daarna neem ik aan vervroegd pensioen? Heel veel sterkte en succes.
Ik zit in een vergelijkbaar schuitje maar dan door een geestelijk rot periode. Per 1-10-2023 vervroegd pensioen op 60 jarige leeftijd.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

raf

Hier toen ik mijn hersen infarcten gehad heb ook op vervroegd pensioen gegaan .
De kans op herhaling was wat groot en ik wilde de vrouw niet met een klein pensioentje opzadelen .
Dit kost me wel elke maand 20 euro die ik moet inleveren maar dat heb ik er voor over.

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Metpetergaathetbeter

plus het bedrag dat je meer had verdiend mocht je nog wel gewerkt hebben.

Peter koos voor het juiste beroep en die mag verdiend wat vroeger gaan ! (trouwens die moest al langer werken dan voorheen dacht ik )