Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

nieuwe knie

Gestart door Durango, 27 juli 2022, 08:24:34 AM

Durango

Hallo daar. Op 15 juli hebben ze mijn oude versleten knie vervangen door een mooi titanium exemplaar.
door de revalidatie zal de modelbouw mijnerzijds wel even stilliggen. (nou liet ik hier de laatste jaren
weinig zien betekent niet dat ik niks heb gedaan).
Na deze mag ook de andere in de revisie over een aantal maanden.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

SuSke

succes met de revalidatie en snel weer op de been 'up and running' :)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Spoedig herstel, man ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

just4fun


dani

Succes met de revalidatie, en ik ben benieuwd  naar hoe het evolueert want binnen afzienbare tijd ben ik ook aan 2 knie proteses toe.  Eentje nog als gevolg van een motor ongeval 30 jaar geleden en de andere gewoon door overmatige slijtage omdat ik die "zwakke " knie compenseerde.

Dus  heel veel succes er mee....    naar hik heb gehoord komt dat wel vrij goed  met de nieuwste protheses !!!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Jurgen

Veel beterschap alvast!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter


Durango

#7
We zijn inmiddels tien weken verder en het herstel vordert goed. Ik kan bijna alles weer met de prothese en het hele circus voor de vervanging
van de andere knie is ook al in gang gezet. Uiteraard blijven er na de ingreep beperkingen. Op de knieen zitten of hurken is er niet meer bij. Je kunt de knie
namelijk niet verder buigen als zo'n 100 tot 110 graden. Ik ben voor mezelf wel bezig om te proberen iets verder te komen.
Revalidatie gaat een half tot heel jaar duren. Ik krijg hiervoor sport fysio. Twee keer in de week een intensief uurtje. Mijn keuze overigens hoor.
Op naar de volgende.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

doomslu

Doe zo voort! Zou de juf zeggen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dani

succes met het vervolg !!!     Blijven in geloven is de boodschap
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Durango

Nou inmiddels de tweede knie ook ingebouwd gekregen. Helaas nu met een complicatie. Scheurtje van 4 cm boven de prothese in het bot.
Dat levert zo 7 weken vertraging op in de revalidatie. Inmiddels op weg naar het verdere herstel.Krukken aan de kant gezet (bijna en we lopen of
liever hobbelen weer. Wel is het fijn dat de pijn van het botten schuren weg is.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Gerolf

Citaat van: Durango op 08 januari 2023, 14:56:20 PMWel is het fijn dat de pijn van het botten schuren weg is.

Dat is alvast goed nieuws.
Jammer van dat scheurtje, maar dat is een kwestie van (extra) tijd  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PietB

Heel veel sterkte en succes met de revalidatie.

grt Piet.

just4fun

'k Wens je een goede revalidatie!
Paul

dani

Ik blijf het verhaal volgen.   En wens je niet alleen een gelukkig 2023 maar vooral een goede revalidatie...
Bij mij is de knie-renovatie even on hod, omdat ik nu nog in revalidatie zit van mijn complexe elleboogbreuk in october.

Langzaam maar zeker, maar zeker langzaam...  Vooral niks forceren en luisteren naar je lichaam !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.