Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

LS Models nieuwe prijslijst 2022-07-26

Gestart door ceuleer, 26 juli 2022, 16:14:55 PM

ceuleer

Hier de nieuwste prijslijst van LS Models.

LS Models prijslijst

ramdani

eigenlijk komen ze met 1 pagina toe met wat er echt te koop is, de rest zal waarschijnlijk nooit verkrijgbaar zijn ;)

mvg,
Michel
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

GDE

Wat mij vooral interesseert zijn die leuke Belgisch houten wagons type Gklm die terug op de lijst staan . Ooit lang geleden besteld maar toen nooit uitgeleverd geweest . Hopelijk komen ze effectief terug in de verkoop .

Metpetergaathetbeter


the_gold

12559 2753 MUX + B + B, blauw, gele lijn, Magellan logo/wit ...  Laat maar komen....ooit?

P.s wat zouden ze bedoelen met 2756, blauw, gele lijn, 2e serie / Ep. V-VI

De 2718, blauw, gele lijn, 1e serie, met airco, Magelan / Ep. V-VI / SNCB is gewoon de eerste bouwserie? Geen aanpassingen aan de kabels op de neus dus bij het model van de 2756?

Metpetergaathetbeter

#5
er moet tss de 1ste en 2de serie een verschil in het dak zitten dacht ik ; goten of zo

SuSke

De MS96 staat er toch terug bij.... nu kijken wanneer ze de kolom 'leverbaar' zullen invullen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

the_gold


Alan On Track

Citaat van: SuSke op 27 juli 2022, 11:48:40 AM
De MS96 staat er toch terug bij.... nu kijken wanneer ze de kolom 'leverbaar' zullen invullen.

Ik ben vooral benieuwd naar de prijs in dat geval.
Modelbouw is een kunst

Metpetergaathetbeter