Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Linkeroever - Een spijtig bericht.

Gestart door Peter, 06 juli 2022, 14:05:42 PM

Peter

Heb eergisteren het toch wel slechte nieuws van Frans (Suske) gekregen dat de
plans van het station Antwerpen - Linkeroever, die ik een tijd geleden aan de MTD club had
gegeven zodat ieder, indien ze wilden, voor gebruik zo kon uitlenen,  verdwenen zijn..
Heeft mezelf ooit heel lange tijd gekost om er aan te geraken
Schandalig van degene die ze ontvreemd heeft.

Hierbij nog een foto van de plans

DSCN1931 by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

Herwig

#1
.   Potverdorie.   En er is geen kans dat de plannen/plattegronden op een àndere (verkeerde) plek zitten (steken/liggen) in het MTD-archief ?

SuSke

Alle kasten zijn gecontroleerd Herwig, tussen een paar duizend exemplaren van folders, brochures, tijdschriften en boeken elk mapje en kaftje open gehad. Niet te vinden. Dat was ook de reden dat het zolang geduurd heeft eer we zeker waren dat ze weg waren.
En ik heb ze indertijd niet eerst gescand, iets dat in de toekomst gelijk gebeurd.

Zelfs plannen van een ander station voor een toekomstig project zijn verdwenen, samen met schetsen van een toekomstige baan.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Peter

Inderdaad Frans
Ik wijs trouwens de schuld niet naar de club, want zij doen hun best, maar wel naar de schuldige die evengoed een clublid, als een bezoeker kan zijn.
Wel een spijtige zaak
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

tja het gebeurt overal, jammer dat er naast liefhebbers en hobbyisten met handige vingers ook zijn met lange vingers en dan hoop je zo momenten nog steeds dat ze ergens mislegt zijn.

raf

Dat is dus shit en ik heb het ook reeds voor gehad dat er boekjes verdwenen waren van sonar.
Sonar is boot gerelateerd waar je jaarlijks 80 euro betaald om om de paar maanden een boekje te ontvangen met bouw verslagen en dergelijke .

Hopelijk komen ze nog ooit eens terug boven water

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.