MSM 226

Gestart door doomslu, 27 juni 2022, 19:00:38 PM

doomslu

De zomervakantie staat voor de deur!
Ons zomernummer ook.

Neem hier een kijkje in de nieuwsbrief

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Net de mail gelezen, ik schrok eigenlijk dat het alweer tijd is voor het zomernummer. Eind juni zijn we en het dikke zomernummer komt eraan, het ziet er weer veelbelovend uit met genoeg te lezen voor een paar uurtjes, de 2 maanden zullen we er niet mee vullen maar dat is ook niet de bedoeling, laat maar komen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Het zomernummer is daar, tijd om de nodige activiteiten voor het najaar voor te bereiden.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

PeterVG

Vandaag 30/6 ontvangen in de bus in perfecte conditie.
Waarvoor dank, nu hebben we weer leesvoer om op een zonnig terras te lezen ;)

Metpetergaathetbeter

ook daarnet zat hij in de bus, lezen zal voor later zijn !

svvander

Al is diagonaal doorgenomen. Leuk, veel interessante artikels. Maar diene gaat weet zo snel uitgelezen zijn he  ::)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

VBS

Was vrijdag al aangekomen ,
toen weinig tijd ,gisteren vluchtig bekeken ,en mooie artikelen,
hebben de makers weer mooi gedaan en die mogen nu van hun welverdiende vakantie verlof gaan genieten !! ,
ga ik proberen heel rustig te lezen en elke foto goed te bestuderen zodat ik er twee maanden mee vooruit kan  ;D
Bert
Modeltreinen met Belgische sfeer ...

doomslu

Vooral traag lezen Bert.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 04 juli 2022, 09:31:22 AM
Vooral traag lezen Bert.  ;)
tuurlijk 't is enen voor 2 maanden ;)

Jurgen

Citaat van: doomslu op 04 juli 2022, 09:31:22 AM
Vooral traag lezen Bert.  ;)

Heb 'm zelfs nog niet gelezen. Stoma is weggehaald en immense pijn omwille van een krater in mijn buik waar de stoma zat. En verder zit ik dan zo goed als alleen nog op toilet, mijn lichaam is nog volop aan het aanpassen aan de nieuwe situatie.

Maar alles komt goed, het zal alleen vandaag nog niet zijn.

Wat er ook gebeurt, ik zal deze editie wel uitgelezen krijgen voor het einde van de zomer.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

hopelijk snel beter dat leest gemakkelijker  ;D ;)

Michael

Afgelopen vrijdag MSM226 ontvangen, vanochtend de eerste 2 artikels gelezen, station Kontich, imposant en zeker een publiekstrekker voor de expo in 2024, ook het artikel van de piko 260 kon mij bekoren, heeft iemand enig idee wanneer deze lok leverbaar is?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Peter

Prachtige uitgave.
De beschrijving en test van de type 260 is ondank de redelijk korte uitleg toch uitstekend
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

Ik ben ondertussen ook begonnen met lezen en ben tot en met het eerste baanverslag geraakt, de rest is voor later. Maar de foto's heb ik wel al bekeken en alles ziet er echt prachtig uit!
Ook het verslag over de Intersoc-treinen heb ik met plezier gelezen. Ik vind die verslagen waarbij grootbedrijf in model wordt omgezet altijd een meerwaarde.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

daylight

Kleine  maar niet onbelangrijke correctie: de intersoctreinen zijn beginnen rijden in 1949, niet "vanaf het einde van de jaren 50".

Ik kan het weten, want mijn grootvader zaliger was de initiatiefnemer en stuwende kracht achter de vakanties in Zwitserland...   'k Heb trouwens nog een filmpje uit 1950 dat het vertrek in Herentals (met een Type 61 als ik het goed heb), de tussenstop in Mechelen, stukjes van de rit en de aankomst in Sarnen toont.